רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בספטמבר 2014

תשובה אמיתית על הרב וילשנסקי מישיבת צפת למי שקורא לעצמו "נאמני צפת"

לכבוד לוחם המלחמות איש הצדק
הרב חיים שאולזון שליט"א

קודם כל תדע הרב חיים שאין לך בכלל כל מושג כמה ידיעה המופיעה אצלך הופכת להיות נושא הדיבורים בכל מקום ולכן המחלוקת כאן שנמצאת בענין הרב וילשנסקי פתחה את העינים להמון בחורים נפגעים שירדו מהדרך רק בגלל הקו המבולבל והסותר שהרב וילשנסקי מעביר לבחורים בכוונה תחילה בכדי שהוא יוכל לרקוד על כל החתונות, אני רוצה לענות למכתב של נאמני צפת שכתבו לך אתמול והמכתב הזה מלא דמיונות ושקרים של אנשים שמנסים לבלבל לתמימים את השכל. והאמת שהם גם לא אשמים כי הם לא בישיבה כבר שנים הנאמנים האלה.

1.. הרב וילשנסקי שנאמני צפת הותיקים מכנים אותו חכם הרזים אינו אלא ערמומי שעובד על בחורים ואל תבלבלו לנו הבחורים את המוח! שימו לב כשהוא מתוועד בשבתות כשאין אפשרות להקליט אותו או להסריט הוא מתחיל לדבר דיבורים קיצוניים על האוהל או נגד מוסדות חב"ד ונגד שליחים ראשיים [מי המציא את המילים על השליחים "שליח רשע" במקום "שליח ראשי"? מי המציא על האוהל "כל הבא אל האהל יטמא עד הערב"? לא הרב וילשנסקי בכבודו ובעצמו? אבל כמובן בהתוועדויות השבת] ואומר לחיים לבחורים קיצוניים כדי להראות שהוא איתם, אבל ברגע שזה בימי החול במיקרופון הוא מדבר נגד כל הבחורים האלה, מדבר על האוהל בכדי שאם יקליטו או יצלמו יראו שהוא מדבר נגד. זה בכלל חינוך? זה חכם הרזים? זה פשוט פוליטיקאי ולא יותר. וחוץ מזה כולם יודעים שהוא לוקח את אנשי הצוות ומשתמש בהם, כשהוא רוצה לרדוף בחור הוא שולח עליו את הרב נאמן שמשמש כבובה של הרב וילשנסקי לרדוף בחורים עד שהמון בחורים הורידו את הכיפה רק בגללו וזה עושה הרב וילשנסקי בעורמה, אם אבא של אותו תלמיד יתקשר הוא ידבר איתו בשפת חלקלקות כמו שהוא יודע.

וכל זה איש לא יעיז להכחיש.

2. בענין מה שכתבו על שימלה פיזם. הוא בהחלט הדובר של הרב וילשנסקי. ואתן לך הוכחה פשוטה: בחודש אלול היה סימפוזיון בישיבה על הנסיעה לרבי ומי יושב ליד הרב וילשנסקי כדי להסביר את הקו של הישיבה על הנסיעה לרבי? ניחשם שימלה פיזם שמדבר בדיוק מה שהרב וילשנסקי רוצה שידבר. גם במלחמתו בבית משיח זה שיטת הרב וילשנסקי כדי שיהיו לו 2 עיתונים שהוא יוכל גם להתראיין בבית משיח ויוכל גם לאיים על בית משיח אם לא יתנו לו להתראיין שם שיש לו עוד עיתון אך כמובן הוא אומר למענדי הנדל שזה לא הוא זה שימלה פיזם וביחד עם זה גם מדבר נגד שימלה פיזם עם מענדי הנדל בכדי שחלילה העשיר של הישיבה דרייזין לא יפסיק את התמיכה כי העשיר הזה הוא חבר קרוב של מענדי הנדל.

3. בענין הרב עופר מיודובניק שליט"א. כאן כשהם כותבים על הרב מיודובניק רואים בדיוק מי הם! לא יעזור לכם כלום תשאלו כל בחור ובחור שמגיע לישיבה למה אתה מגיע לצפת? איש בעולם לא יגיד לך שהוא מגיע בגלל שמלה פיזם בגלל אברמי קופציק או חיים הלל שפרינגר או בגלל האברכים הצעירים שהוא הפך אותם למנהלי הישיבה בלי שיש להם בכלל יד ורגל בחינוך, כל בחור נתנייתי או מאור יהודה יגיד לך אני מגיע לצפת רק בגלל הרב עופר שליט"א. מי שמסתובב בבית של הרב עופר יודע כמה הרב וילשנסקי רודף אותו ושם לו רגליים על כל צעד ושעל! הרב וילשנסקי יודע שהרב עופר הוא הקמיע של הישיבה ולכן יודע בעורמה לשחק איתו והרב עופר בגלל שהוא חסיד של המשפיע ר' מענדל קיבל ממנו דרך חיים איך להתמודד עם הרב וילשנסקי הכל בשביל להציל בחורים שלא ירדו לטמיון בתוך צפת. הרב וילשנסקי לא יכניס לישיבה אף אחד מבניו של הרב עופר למרות שהוא מכניס את כל המשפחה שלו ומשפחה של הרב לבקבקר, אבל של הרב עופר הוא לא יכניס [מקסימום לחנוך לנער או לטכנולוגי וזה גם חלק מהערמומיות שלו איך שהוא מראה לכולם שהוא כן מכניס אבל לא לישיבה העיקרית שלו].

בקיצר נאמני צפת אל תשקרו את אף אחד. אל תנסו לטייח, זה שנהנתם בזמנו בישיבה זה בגלל שאז הרב עופר הוא היה הראשי בישיבה והוא זה שנתן את הטון. נראה אותכם באים היום לישיבה שמתנהלת על ידי ילדים צעירים שמקבלים משכורת זעומה ולא מבינים כלל בחינוך והם רק נאמני הרב וילשנסקי שמרכלים ושטינקרים על כל בחור מה הוא חושב על ההנהלה ואיך צריך להתנכל לו וכדומה.

ואליכם הנאמנים מהעבר אכתוב דבר שאתם בטח לא יודעים שימו לב:

ישיבת צפת זה הישיבה הכי גדולה בחב"ד שיש בה לימודי ליבה בתוך הישיבה כשיעור רישמי לבחורים ועוד בחודש אלול [בוא נראה מי יעיז להכחיש שבישיבה יש שיעור מטעם משרד החינוך בעניני היסטוריה, מתמטיקה בתוך הישיבה לכל הבחורים, מאמינים? מאמינים שבישיבת צפת כמאה בחורים עושים בגרות!? מישהו מהצוות הרוחני אישר זאת? הרב אורנשטיין מתנגד לזה נמרצות כך כך הרב לבקבקר וכל זה רק בשביל לקבל כספי ליבה, אבל איש מבחוץ וכל אלו שקוראים לעצמם נאמני צפת בכלל לא יודעים מה קורה היום בתוך הישיבה בה הם עצמם למדו לפני שנים! ואגב מהמדינה הם מקבלים על כל בחור יותר כסף מכל ישיבה חבדית אחרת בגלל לימודי הליבה אך מההורים הם סוחטים כספים בצורה הכי חזקה. צפת זה מוסד הלימודים הכי יקר מכל הישיבות החבדיות הקיימות. הורה שלא משלם מיד זורקים את הילד מהישיבה בלי שום ויתורים!]. אני רוצה לראות אחד שיש לו אומץ להכחיש זאת!


ואליך הרב חיים שאולזון אני אומר בשם המון בחורים אתה מציל דורות, אתה מגן על בחורים שלא יחשבו שכל התורה היא שקר והרבי שקר ויורידו את הכיפה בגלל שרואים שקר, אלא הם קוראים את הדברים ומבינים שיש הרבה חסידים גדולים אמיתיים והם גם בתוך הישיבה שלנו אלא ששמים אותם בצד ומשתמשים בהם רק כשצריך אותם ויש משפיעים שמדברים אמת בישיבה, ולא צריך להתפעל מהדיקטטורה של הרב וילשנסקי בישיבה.

2 תגובות:

  1. הרב וילשנסקי צדיק הדור. החברה מסביבו לא משהו.
    השנה בפסח קיבלנו חליפה וכובע כמו שנוררים צחקו עלינו בחנויות

    השבמחק
  2. אתה צודק.
    יש לי 2 בנים אחד קיבל חליפה וכובע מצפת וזה היה ממש בושה כל התהליך וגם הסחורה לא משהו השני קיבל מוועד התמימים וזה היה מכובד וגם הסחורה מצוינת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.