רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

באבא יורם: מי ששמים פתיל תכלת הם מטומטמים



לכב' הרב החסיד הצדיק רודף האמת הרה"ג חיים שאולזון שליט"א

הנני להביא לידיעתך דבר מזעזע שאירע השבוע בנתיבות, ואולי כדאי מאוד להוקיע את זה כי כבר מס' חודשים הבבא יורם מתחיל לדבר על כל מני רבנים וכעת ממש הגזים. ומה גם שהשבוע גרם למשפחה לעזוב את העיר לאחר שפרסם עליה דברי בלע ושקר. ואני מביא כאן את הכל.

השבוע באחד השיעורים של בבא יורם הוא החליט לצאת נגד הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א ונגד הגאון רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א ונגד מוהרא"ש שליט"א ולהבדיל בין חיים לחיים נגד הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל ועוד רבים.
כידוע יש מחלוקת בענין פתיל תכלת בזמן הזה, ואין לי כל כוונה להביע דעה הלכתית בענין זה, אלו דברים שמסורים לפוסקי ההלכה. אך לכל הדעות אם אדם שם פתיל תכלת לא עובר עברה.
ישנם רבנים ששמים פתיל תכלת ועל צבאם הגאון רבי מאיר מאזוז, הגאון רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א, מוהרא"ש שליט"א, וכן נהג הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל, וכן נוהגים חסידי ברסלב וחסידי ראדזין.
והנה השבוע בשיעור הבוקר שלו החליט בבא יורם ואמר: "כל מי ששם פתיל תכלת הוא מטומטם, אין בזה לא טעם ולא ריח אלא טמטום, וכל מי ששם את זה בציצית שלו זה מראה שהוא חסר דעה ומטומטם".
כמובן שהאמרה הזו מכוונת לכל אותם גדולים שמנינו לעיל וכן גם על הגאון בעל ה"סדרי טהרה" זי"ע שטרח שנים רבות על מציאת הפתיל תכלת, וכן על כל הרבנים ששמו פתיל תכלת בימי חייהם.

על המשפחה שנאלצה לברוח מהעיר תקראו בכתבה הבאה

4 תגובות:

  1. הרב אברג'ל - זה הפרומו.
    אם לא תבין את הרמז ותשלם לרב חיים שאולזון בסך 300000$ דמי לא יחרץ, הוא יעשה עליך עוד כתבות כמו שהוא עשה על גור ובעלז וכו'

    השבמחק
  2. קשה להאמין שכך אמר. ידוע לי שהוא מתייעץ בהלכה עם הרב רא"ם הכהן שליט"א שהולך עם תכלת ומורה לכל תלמידיו ללכת עם תכלת

    השבמחק
  3. גם הרב שיק הולך עם תכלת. ודעת רבני ברסלב ללכת עם תכלת והוא מתיימר להיות כמו ברסלב ומוסר שיחות בליקוטי מוהר"ן ובכל זאת מוציא מפיו דברים כאלה. אני ביררתי עם מישהו שגר שם ואמר לי שאכן הוא אמר שכל מי ששם תכלת הוא מטומטם.
    לצערי הרב שככה רב גדול בישראל מדבר. והרבה מגיעים אליו לקבלת קהל והוא מקרין אהבת ישראל. לא יודע מה גרם לו ככה להגיד

    השבמחק
  4. ומי ששם בבגד חוטים ,חכם?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.