רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

המשפחה שברחה לצפת בגלל מסע הרדיפה של בבא יורם



לכב' הרה"ח אוהב האמת הרה"ג חיים שאולזון שליט"א.

כמו שאמרתי אני מצרף כאן את המעשה על המשפחה שברחה שבוע שעבר מנתיבות לצפת בגלל מסע הרדיפה של בבא יורם.
בנתיבות גרה משפחת ד.כ. אשר היו חסידים מובהקים של בבא יורם. האבא היה כל בוקר מתפלל איתו בנץ ומקפיד לשמוע כל יום את השיעור כמו כל חסיד רגיל, ואחר כך לומד בכולל יום שלם.
לפני כשנה וחצי, כאשר המשפחה התרחבה קצת, היה קשה לו להגיע לתפילות בנץ והיה מתפלל במנין יותר מאוחר. בבא יורם שלא יכול לסבול שחסיד שלו מתפלל במקום אחר שיגר מכתב לאשתו וכתב שם כי כיון שהבעל הפסיק להגיע לתפילה בנץ זה אות וסימן ורמז מהשמים שהוא ירד ברוחניות ונעשה נואף ובוגד וכו' וכו' כל מיני מילים קשים.
האשה כתבה לבבא יורם שזה רק בגלל שהמשפחה התרחבה ויושנים מאוחר וקשה לקום מוקדם, אך הבבא סירב לקבל את זה ותוך מס' ימים העיף אותו מהכולל.
האברך הנ"ל, לאחר תקופה שלא מצא איפה ללמוד החל להתקרב לחסידות ברסלב והלך ללמוד שם בכולל ועלה הרבה ביר"ש.
לפני כמה שבועות נודע לבבא יורם שהאברך הנ"ל הרב ד.כ. לומד בכולל ברסלב, והוא החליט לדבר עליו בדרשת השבת השבועית, שם הוא מתקיף ללא רסן כי אין הקלטות, וכך הוא אמר: "יש אחד כאן בעיר קוראים לו ד.כ., הוא היה פעם חסיד שלנו אבל הפך את עורו והלך לברסלב, אתם יודעים שרבי נחמן נמצא כאן אצלי ואין צורך בכלל ליסוע לאומן ואין צורך ללכת לברסלב, הכל נמצא כאן אצלי. אז הוא הלך לברסלב, ושם התחיל להיות כמו החסידים שם, לא לומדים, לא עושים כלום, ועם הזמן התחיל להיות מוכר סמים. מי שרוצה כל מיני סוגים של סמים יכול ללכת אליו הוא ימכור לו".
ככה אמר הבבא יורם על האברך הנ"ל. יש לציין שהכל נאמר מתוך קנאה, שהוא מקנא בקהילת ברסלב שמתפתחת ממש יפה בנתיבות וכואב לו שלא מגיעים אליו להתפלל.
מיד במוצאי שבת התחילו הטלפונים של האברך ד.כ. לצלצל, אנשים מזועזעים שואלים אם זה נכון ועד כמה קשה להם להאמין לאן הוא הגיע, והוא לא מבין מה הם רוצים, הוא בחיים לא ראה סמים ולא יודע איך זה נראה. אנשים בעיר התחילו להתרחק ממנו, לא רצו לדבר איתו.
הוא עשה חשבון שעוד שבוע מתחילה שנת הלימודים, ולא רצה שהילדים יתחילו בבית ספר ואז יתחילו לקבל בזיונות, אז מהר הוא ארז את החפצים שלו ועבר דירה לצפת עוד לפני תחילת שנת הלימודים. ואז הבבא יורם היה שמח ואמר שסוף סוף הוא לא ישמע ממנו כי כל מי שפורש ממנו זה כמו שפורש מהחיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.