רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 ביוני 2014

מזעזע: הדיל של סיעת בני תורה עם אריה שטרן מועמד הד"לים

מאת בן תורה

הבוקר פורסם כי אריה שטרן, המועמד הד"לי של הרפורמים וניר ברקת, נפגש בתחילת השבוע עם מנהיג סיעת "בני תורה" הגר"ש אויערבך, בביתו שבשכונת שערי חסד בירושלים.
בפגישה השתתפו ראשי הפלג ונציגם בעיריית ירושלים אפשטין, כשבסיומה נחתם הסכם חשאי (שהודלף לכתב כיכר השבת) על פיו, סיעת "בני תורה" תתמוך בשטרן לרבנות ירושלים, ותעשה הכל למען בחירתו לרבנות העיר. בתמורה, ידאג שטרן לפטר את הרב הפוסק של רבנות ירושלים הרב אליהו שלזינגר שליט"א רבה של שכונת גילה, ובמקומו ימנה את רב אחר הנמנה על תלמידיו ומקורביו של הגר"ש אויערבך לרב הפוסק של הרבנות.
ביום חמישי, כ"ח סיוון תשע"ד, התראיין ישעיהו ווין עורך "הפלס", ברשת ב' שם אמר בלא בושה: "אנחנו נתמוך בהרב אריה שטרן לרבנות ירושלים כי הוא תלמיד חכם גדול ואין לנו בעיה איתו".
בכך ממשיכים אנשי הפלג לדאוג למשנתם הסדורה ולצעוד יד ביד עם הקהיליות הרפורמיות והד"ליות בירושלים שהעמידו את שטרן למועמדם, וזה בתמורה ידאג להמשך חילון עיר הקודש, ויאפשר את המשך חילולי השבת ההמוניים ומופעי הפריצות הטמאים באין מפריע. והעיקר, שאותו רב צדיק שמסר עצמו יחד עם בניו היראים ופעלו ללא ליאות למען המערכה הקדושה של הסיעה להציל את הדור מידי מנהיגיו, יקבל את התמורה שהובטחה לו.
מחריד ומזעזע כל לב! עד היכן ניתן להידרדר ? ? ?
אבל לגודל החרפה והבושה ולמרבה הכאב התרגלנו כבר להכל. . .
v     כאשר אצו רצו למסור לערכאות, את פעולותיהם של מרן הגראי"ל ומרן הגר"ח שליט"א בעיתון "יתד נאמן", בשנת תשע"ב, כאחרוני העבריינים רח"ל, הזדעזעה הארץ ת"ק פרסה על ת"ק פרסה, ואנה אנו באים.
v     כשהחלו להתקיים חוגי הבית הנלוזים של משב"קיו המסורים של הגר"ש, בהם חירפו וגידפו את כל הקדוש והיקר לכלל ישראל, נחרדנו וליבנו סירב להאמין למשמע אוזנינו.
v     כשהוברר לעין כל שהללו דאגו לבחירת ראש עיר חילוני בעיר הקודש שמשנתו סדורה לחלן את העיר ולהפכה לפריז ה"י, התפלץ ליבנו בקרבנו.
v     כשיד מגואלת נשלחה לפגוע במרן הגראי"ל ולהורגו נפש ה"י, והללו יושבים וצוחקים ועסוקים בהפצת שמועות והפרחת בדותות, בטוחים היינו כי הנה אתא קץ.
v     כאשר הלכו בעזות מצח ומסרו לערכאות בלא בושה ובריש גלי את ראשי הכוללים שליט"א, ועצרו בניית ישיבות ובתי מדרש בבני ברק ובמודיעין עילית, הוכה בהלם כל בן תורה.
v     כאשר פה טמא שב לחרף, לגדף ולנאץ את מרנן ורבנן זקני הדור שליט"א בחוגי בית נוספים, וקיבל גושפנקא למעשיו הנלוזים מראשיהם, חשבנו שהגענו לשיא.
v     בעת שהלכו למסור לגרועים שבאויבינו, עיתונאים חילונים שונאי דת, גיבובי בוקי סריקי על דעתם הקדושה של מרנן ורבנן שליט"א, בשביל לצטטם בביבי השופכין שלהם. התחלנו להפנים למרבה הכאב שכבר אין למה לצפות.
v     כשנתקלנו בכתבי פלסתר מחוצפים, נוטפי מי שופכין, היוצאים חדשים לבקרים, ובהם השמצות זולות ונמוכות, ידע העולם כולו מי הם נוטרי ההשקפה.
v     כשפרסמו בביטאונם הטמא, כי הם מגבים בכל תוקף את פתיחת החוף המעורב הפרוץ במרכז עיר הקודש ירושלים, ואת חילולי השבת שבו, איש כבר לא התפלא.
אז מה הפלא שאנו לא מספיק מזדעזעים ונחרדים מהדיל המכוער, שכל כולו המשך נעיצת טלפיים טמאות בחומות הקדושה של עיר הקודש, שנפלה שדודה בידי שונאי הדת ששמו להם למטרה לחלל את העיר ולטמאה בכל דרך.
"בת קול היא עונה, מה תתמהו פגע. סמל הקנאה הבאתם, וכנגע נראה לי בבית.
זרה  והעבר טומאה... חמול עיר החרבה, תמור מוקד שביבה, חומת אש סובבה, לכבוד תהיה בה" 
                               אוי.... אללי לי....                                          (קינות לת"ב)



3 תגובות:

  1. ידוע שבשבועות האחרונים לחייו הגרי"ש אלישיב קירב מאוד את הגאון הרב שטרן שליט"א. ואמר עליו שהוא משיח בן דוד. אשרינו שזכינו שאיש רם מעלה כזה יהיה רבה של ירושלים תובב"א.

    השבמחק
  2. ב"ה

    הריני למחות על ביזוי תלמידי-חכמים שבפוסט הזה, נגד הגאון הצדיק הרב אריה שטרן שליט"א.

    השבמחק
  3. שובו של בר-תורא !

    האם יש לו אסמכתאות לדבר חוץ מ"היום פורסם" ?
    גזלנים שכמותו "פירסמו " שיש הסכם וגם מה כתוב בו !

    " אוי.... אללי לי.... " אכן לכולנו .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.