רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביוני 2014

מקום הימצאות הקבר של שלשת החטופים


4 תגובות:

  1. קבר?
    חיות הטרף אף לא טרחו לקבור את הילדים התמימים.
    ה' יקום דמם

    השבמחק
  2. אי אי נורא ואיום. מזעזע מזעזע , כואב כל כך הלב, אני רוצה להגיד משהוא לכולכם, אתם כולם יהודים יקרים, וכרגע הגיע הזמן להתעורר...

    תתעוררו אנשים! אתם לא רואים את המסרים ששולחים לנו משמים? כן, לנו-לציבור הדתי, החרדי, החסידי, וכו'! לפני חודשיים עם הפיגוע של הגז שמתו שניים ושתי הבנות נפגעו... ועכשיו החטיפה והרצח שלהם!!!

    הציונים הכופרים משחקים באש מול השם ית' כבר 66 שנה!!!
    תינוקות נחנקים, ילדים נרצחים, נערים נחטפים!!!
    שריפות ענק, טילים מסביב, תאונות דרכים נוראיות!!!
    לא מספיק כדי להתעורר??? מה עוד צריך אז, מה?!!!
    תגלו את הדרך לתיקון ולרצון האל מאיתנו כיום!!!
    לזכור: צה"ל ומדינת ישראל לא יעזרו לנו יותר!!!
    רק ההתקרבות להקב"ה ע"י תורה, תפלה, חסד, וצניעות!!!

    יהודים יקרים, הגיע הזמן להתעורר... החכם בלילה: ביבי אמר, נביא את הבנים לקבר ישראל, החמאס אחראי והחמאס ישלם". אני מאמין רק לחלק הראשון של המשפט. משום שכבר יודעים שביבי מדבר הרבה ולא מקיים דבריו. רק דבר אחד חשוב לו, שהחרדים יתגייתו לצבא, כדי שלא יקיימו את מצות התורה, והוא לא מאמין בתורה, הוא לא מאמין באלוקים. ביבי מי בכלל צריך אותך?

    שוב יהודים יקרים, הגיע הזמן להתעורר...אנחנו משחקים באש מול השם ית' כבר 66 שנה!!!
    תינוקות נחנקים, ילדים נרצחים, נערים נחטפים!!!שריפות ענק, טילים מסביב, תאונות דרכים נוראיות!!!
    לא מספיק כדי להתעורר??? מה עוד צריך אז, מה?!!!תגלו את הדרך לתיקון ולרצון האל מאיתנו כיום!!!
    http://www.dani18.com/uploads/P217H.pdf צה"ל ומדינת ישראל לא יעזרו לנו יותר!!!
    רק ההתקרבות להקב"ה ולתורה ולתפלה וצניעות!!! רק ההתקרבות להקב"ה ולתורה ולתפלה וצניעות!!!

    השבמחק
  3. באו נעשה תשובה,אני חוזר היום בתשובה.
    ה' קיים תמיד,ואין לו התחלה וסוף,והוא אחד.עשה בשמחה תמיד את רצון ה',ותחשוב תמיד:שרק ה' ואתה קיימים.מקור החיים,של כל הנבראים,הוא:מה' בלבד.
    הקדוש ברוך הוא,הוא תמיד קיים,הוא לא נברא,הוא תמיד קיים(אולי אפשר לומר שה' ברא את עצמו ולפניו לא הייתה שום בריה,בכדי לסבר את האוזן)לה' אין התחלה וסוף,עד שה' לא ברא נבראים,לא היה דבר כזה נברא,ה' ברא את הבריה הזו,בתוך הבריה הזו,ה' ברא,שמש,וירח,ויום ולילה,שהם זמן,בתוך הזמן הזה,הוא ברא אותנו,הוא ברא אותנו כי הוא טוב,ודרך הטוב להטיב,לכן ברא נבראים להטיב עמהם,אך אנו בני האדם,במעשינו הרעים הבאנו עלינו רעות שונות,וכולנו חטאנו לה',הקדוש ברוך הוא,ברא אותנו בני האדם,אף על פי,שידע שבני אדם רבים ימרדו בו,שרבים יעשו נגד רצונו,איזה עוד מלך עושה כן?אף אחד.כשבני האדם חוטאים למלך בשר ודם,אותו מלך טובח בהם והורג בהם באותו רגע,אך אין מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא כן,כשחוטאים לו בני האדם,הוא נותן להם חיים,ועושה איתם ניסים רבים בשעה שחוטאים לו,בשעה שעושים נגד רצונו,ונותן לבריות זמן רב בכדי לתקן מעשיהם הרעים,עד שמגיע העונש.וגם אין אנו יודעים מעשינו הרעים שעשינו בגלגולים קודמים,ועוד כשאנו חוטאים לה',אנו חוטאים ליד ה' ממש,שמלא כל הארץ כבודו,ואיזה מלך ישב בשקט בשעה שעושים נגד רצונו לידו?אף אחד.אין מלך כמו הקב''ה,שהוא רחמן כגודלו.ובה' יש את כל הדברים הטובים כגודלו.וה' מקבל בחזרה את כל מי שחטא לו,ומהכל אפשר לשוב בתשובה,לשוב לה',לא משנה במה חטא האדם,שאין דבר העומד בפני התשובה.וה' אוהב כל יהודי ויהודיה,ואפילו לא עושים רצונו,ה' עדיין אוהב אותם מאוד.

    השבמחק
  4. למה אין תגובות בזמן האחרון?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.