הוא לא ידע מה הוא קונה לעצמו, הוא דיבר והיה בטוח כי הוא יכול לדבר חפשי ושכח כי לימוד 'הדף היומי' בסאטמאר גרוע מחילול שבת ומג' העבירות, עבורם לימוד 'הדף היומי' זה דבר נורא ואיום עד כדי כך שכאשר 'הדף היומי' מגיע לעמוד או דף שמחזיקים אצלם בעת הלימוד מדלגים דף שחלילה לא ילמדו באותו יום אותו דף
הנואם שדיבר מענייני הטכנולוגיה סיפר על יהודי שקם בצד השמאלי ואיחר לשיעור ה'דף היומי', ראשי סאטמאר המומים ולא מאמינים למשמע אזנם ומי שניצב לצד הנואם עצר אותו ואמר לו כי אסור ללמוד 'דף היומי' הנואם מהר חזר בו והחליף מ'דף היומי' ל'משנה היומית' ובא לציון גואל
ואני שואל עד מתי לטמטום של הערב רב הסאטמרי. כל המוציא את עצמו מן הכלל כפר בעיקר. זה רק מוכיח שסאטמר מקורם אינו טהור כל וכלל.
השבמחקוכבר תרגם האונקלוס בפרשת 'כי תצא' בן סורר ומורה =סטי ומרי. והמבין יבין.....
ואני שואל עד מתי לטמטום של הערב רב הסאטמרי. כל המוציא את עצמו מן הכלל כפר בעיקר. זה רק מוכיח שסאטמר מקורם אינו טהור כל וכלל.
השבמחקוכבר תרגם האונקלוס בפרשת 'כי תצא' בן סורר ומורה =סטי ומרי. והמבין יבין.....