רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביוני 2014

כל יום קריזה חדשה לר' ישראל מויזניץ - ואיך הוא פגוע באביו ה'ישועות משה' זצוק"ל?


הרב חיים שאולזון הי"ו

אתה המקום היחיד הכותל המערבי של הציבור החרדי אין היכן להוציא את הלב את הכאב, אז אני מרשה לעצמי להעלות ענין שכואב לי מאוד, מדובר ברבי שלי שאני כל כך אוהב אותו אבל לא מבין מדוע כל חניוק שנכנס אליו ומשגע אותו מיד הוא מתקן תקנות שגורמות את ההיפך, מפני שעד היום מי הסתכל על אשה בקריה, עכשיו כשהנשים הם בצד השני של הכביש העיניים פוזלות לכיוון ההוא

אני לא מבין מדוע כל פעם שרק מזכירים לו את המילה נשים לא צריך יותר להסביר לשכנע הוא מתקן תקנות, אמרו לו כי בטרמפים יש חשש שאשה תעצור ותקח, אז מיד הוא יצא באיסור לנסוע בטרמפים, מדוע אי אפשר לחיות כמו שחיינו בתקופת ה'ישועות משה' האם הוא היה פחות צדיק פחות פרומער פחות הערליכער ופחות הייליגער, הלא בתקנות אלו הרבי שלנו הרה"צ ר' ישראל מבזה את אביו מפני שהוא אומר במילים אחרות אבא שלי היה פשרן ותרן מודרני ולא הפריע לו הנשים שהולכות במדרכה ואילו אני בנו מתקן את כל מה שקלקל אבי

האם הקב"ה יצר נשים רק מאז שהרה"צ ר' ישראל נהיה רבי, האם הן לא היו קיימות בכל עשרות השנים שאדמור"י ויזניץ הנהיגו את קהילתנו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.