רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 ביוני 2014

אנטוורפן: סיכום ביניים של משטרת בלגיה נחיצות לשמור על היהודים מפני אלימות פנימית

לכבוד הרב הגאון מוה״ר חיים שאולזאון שליט״א

שבוע טוב.

לפני כשבוע כשתפסו על חם בצרפת את הרוצח הארור שם רשעים ירקב שרצח בדם קר אנשים חפים מפשע במוזיאון היהודי בבריסל, התלבטו במשטרה אם בכלל נחוץ להמשיך בכוננות באיזור היהודי בדרגת 4 שהוא הגבוה ביותר! בעיריית אנטוורפן ובמשטרה החליטו להמשיך עד לפחות עד אחרי חג השבועות, היות שהסכנה העיקרית כמעט ונעלמה בתפיסתו של הרוצח, התאפשרה להמשטרה מרווח זמן להערכת מצב ולעקוב מקרוב על הנעשה בבתי הכנסת החרדים בעיר ואם בישראל ״אנטוורפן״.

פקידי המשטרה בזרועות השונים דווחו למפקדיהם, ולהלן סיכום הביניים של המשטרה:

בקהילה החרדית שורר כמעט תוהו ובוהו, כולם נגד כולם, ובפוטנציאל גבוה לאלימות, ונחוץ לשמור על היהודים מפני היהודים עצמם!!!

״הוי מתפלל בשלומו של מלכות שאלמלא מוראו איש את רעהו חיים בלעו!!!״

בשורות טובות

4 תגובות:

  1. המכתב למעלה בחתימתו של ראביי שיף הם שטויות במיץ, אין פה שמירה של קהילה, ולא שמירה של ״בהוראות הביד״צ״
    אבל יש כאן אך ורק שמירה של משטרת בלגיה וליתר דיוק של עריית אנטוורפן!!!!

    השבמחק
  2. על הרוצח אומרים "יימח שמו וזכרו"; ועליך אומרים "שם רשעים ירקב"!

    השבמחק
  3. לא שמתם לב? שהתנהגותם של חוגים חרדים באנטוורפן גורמת להרבה חילול ה׳ ומזיקה מאד לאינטרסים של החרדים בעולם כולו!!!

    הרי הם נמצאים בבירת אירופה ותחת עינם הפקוחה של מקבלי החלטות.......,,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.