ממתי החרדים מכירים בנשיאות המדינה?
פלא גדול הוא לי אז מען קאכט זיך בענין של נשיאות המדינה, מה זה צריך לעניין יהודי חרדי, מדובר בתפקיד ריק מתוכן, פרט לעניני טקס אין בזה כלום
ואולי טעות בידי וצריכים את הנשיא לחון את הגנבים, ואצלנו החרדים לא חסרים כאלו, אם זה חשבונם אז אני חוזר בי ממה שכתבתי
מדוע הם מוחקים תגובות שאינם אוהבים?
בזמנו היה כתבה בעובדה של אילנה דיין על מתי מילוא שסיים את חייו בעקבות מחלה לא סופנית והגבתי על התוכנית שרואים ברור שהוא לא רצה למות אלא שלא רצה לאכזב את ילדיו
היה בסרט משפט מצמרר שאמרה הבת שלו כשהיו לפני המוות "רק שלא תתחרט לנו עכשיו" ואני בטוח שמומחה לשפת גוף יראה שהאדם לא רצה למות
היו הרבה תגובות בנושא וכולם נמחקו.
הגזענות הפילה 3 מועמדים ספרדים
דליה איציק גדלה במפלגת העבודה וכל מהותה זה מפלגת העבודה אמנם בסוף הקריירה היא הלכה לקדימה אבל כל חייה היא היתה בעבודה.
השאלה הנשאלת היא למה מפלגת העבודה לא תומכים בה? התשובה היא שמדובר באשה ממוצא עירקי. הגזענות במיטבה. שים לב 3 ספרדים היו ומתוכם 2 נפלו ודליה על הכוונת (אשמח שתפרסם ואין לך מה לדאוג, היא לא תיבחר רק שאנשים ישימו לב כמה הגזענות שם גדולה ע"ע עמיר פרץ ואכמ"ל)

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.