לכבוד הרב הגאון מוה״ר חיים שאולזאון שליט״א
פקידי המשטרה בזרועות השונים דווחו למפקדיהם, ולהלן סיכום הביניים של המשטרה:
״הוי מתפלל בשלומו של מלכות שאלמלא מוראו איש את רעהו חיים בלעו!!!״
בשורות טובות
שבוע טוב.
לפני
כשבוע כשתפסו על חם בצרפת את הרוצח הארור שם רשעים ירקב שרצח בדם קר אנשים
חפים מפשע במוזיאון היהודי בבריסל, התלבטו במשטרה אם בכלל נחוץ להמשיך
בכוננות באיזור היהודי בדרגת 4 שהוא הגבוה ביותר! בעיריית אנטוורפן ובמשטרה
החליטו להמשיך עד לפחות עד אחרי חג השבועות, היות שהסכנה העיקרית כמעט
ונעלמה בתפיסתו של הרוצח, התאפשרה להמשטרה מרווח זמן להערכת מצב ולעקוב
מקרוב על הנעשה בבתי הכנסת החרדים בעיר ואם בישראל ״אנטוורפן״.
בקהילה החרדית שורר כמעט תוהו ובוהו, כולם נגד כולם, ובפוטנציאל גבוה לאלימות, ונחוץ לשמור על היהודים מפני היהודים עצמם!!!

Such a shame
השבמחקהמכתב למעלה בחתימתו של ראביי שיף הם שטויות במיץ, אין פה שמירה של קהילה, ולא שמירה של ״בהוראות הביד״צ״
השבמחקאבל יש כאן אך ורק שמירה של משטרת בלגיה וליתר דיוק של עריית אנטוורפן!!!!
על הרוצח אומרים "יימח שמו וזכרו"; ועליך אומרים "שם רשעים ירקב"!
השבמחקלא שמתם לב? שהתנהגותם של חוגים חרדים באנטוורפן גורמת להרבה חילול ה׳ ומזיקה מאד לאינטרסים של החרדים בעולם כולו!!!
השבמחקהרי הם נמצאים בבירת אירופה ותחת עינם הפקוחה של מקבלי החלטות.......,,