הוא לא חש כי הוא סותר את עצמו, בונה בנין שאין לו בסיס, מפני שההכרעה על ליאון היתה ב'מועצת גדולי התורה' של דגל התורה בצורה הכי ברורה, ואיך זה לבא ולהאשים עסקנים כי הם חשבו שזה עדר וכבשים, האם חברי הכנסת של 'דגל התורה' היו צריכים לבא לקחת קודם רשות ממנו? מי הוא בכלל שיצטרכו לבקש רשות ממנו, הוא חושב שהוא יושב בכנסת אז הוא יכול ללכת עם האף למעלה, טעות בידו, ההחלטה ללכת על ליאון היתה עם גדולי תורה העסקנים התנו תנאי קודם למעשה עם משה ליאון כי בלי הסכמת גדולי התורה הם לא יילכו עמו, אז מה הוא רוצה
זה שלא לקחו אותו בחשבון, מדוע שיקחו את מי שעשה הכל להכשיל ולמכור את הנשמה ליאיר לפיד בשביל שטח בשמגר, כשברור היה כי מגמתו ברורה להשיג שטח ועל זה ימכור את נשמתו לשטן לשם מה בכלל לדבר עמו
הוא בא בטענות על הקריקטורה נגד בעלזא, בו בזמן שהוא כותב פי אלף יותר גרוע, בחוצפה ממש, עושה מגדולי הליטאים עדר וכבשים ורוצה שהם יבואו על ארבע אליו, אייכלר תשכח מזה, אום חשבת קודם שיכבדו את רבך, מבטיח לך כי בשל ההתנהגות הזו תשלמו כולכם ביוקר רב
ומה שמדהים עוד יותר כשהרב שטיינמן מבקש להכנס לרבי מבעלזא לדבר עמו ולא לקבל אותו, האם יש עוד זכות לבעלזא לדבר, הלא בשל כך בלבד אסור להתחשב בבעלזא בכלום
דבר אחר !!!
השבמחקהריני מוסיף אות ה על שמך,
לא יקרא שמך עוד שאולזון,
כי אם שאולזונה,
מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...
חיים נראה שלא קראת את המאמר אתה סתם תוקף בשביל העליום לא חולה על אייכלר אבל במאמר הוא הסביר מאד יפה את דעת אדמורים החסידים שבמועצת
השבמחק