מאת אחד הרבנים
ראיתי את מה שהיה בכנסת עם דברי השבח והקילוס של הח"כים החרדים לערבים וכן להיפך. ואני שואל האם אותם חכי"ם שמייצגים גם את התורה וגם את השבת לא יודעים שכל מעשה החנופה שעשו הוא לאו דאורייתא מפורש של "לא תחנם". שאחד האיסורים שאסור לתת להם חן.
מי שראה את החנופה הנוראה לאותם גויים מצד החכי"ם החרדים לא ידע איך לקבור עצנו מבושה. לא על ידי חנופה לערבים בגלל פשעי לפיד תצילו את עולם התורה. המטרה לא מקדשת את האמצעים. ומה הפלא שאחרי החנופה הזאת הם תומכים בהמשך האיסור לא תחנם לתת להם חניה בקרקע.
ראיתי את מה שהיה בכנסת עם דברי השבח והקילוס של הח"כים החרדים לערבים וכן להיפך. ואני שואל האם אותם חכי"ם שמייצגים גם את התורה וגם את השבת לא יודעים שכל מעשה החנופה שעשו הוא לאו דאורייתא מפורש של "לא תחנם". שאחד האיסורים שאסור לתת להם חן.
מי שראה את החנופה הנוראה לאותם גויים מצד החכי"ם החרדים לא ידע איך לקבור עצנו מבושה. לא על ידי חנופה לערבים בגלל פשעי לפיד תצילו את עולם התורה. המטרה לא מקדשת את האמצעים. ומה הפלא שאחרי החנופה הזאת הם תומכים בהמשך האיסור לא תחנם לתת להם חניה בקרקע.
לא יעזור להם ליודונאצים, תורת משה לא לצידם.
השבמחקשיחפשו תורה חדשה.
אם רק במישור הפוליטי החרדים היו דומים לערבים - ניחא.
השבמחקהסכנה הנוראה לקיום החרדי היא, שהחרדים מתחילים לאמץ לעצמם את תפיסת החיים של הערבים והמוסלמים, בכל הנוגע לסובלנות בין איש לרעהו (אפס), אלימות (שאיפה לאין סוף), כיתתיות ושנאה תהומית לכל מה שהוא לא בדיוק כמוך עד לרמה של מולקולה, בורות ופרימיטיביות כאידיאולוגיה, ועוד ועוד. מדובר בסכנה ברורה ומוחשית שספק גדול אם עוד ניתן להתגבר על תוצאותיה.