צריך להבין ולדעת, כי בריסק שפוטים של דוד שמידל לא מפני שדעתם הלכתית כמותו, אלא מפני שהאבא הבריסקער רב עודד אותו להלחם בענין של חטוטי שכבי אז הם רואים בכך מעין צוו של האבא, וכפי שאמר פעם ר' יאשע בער האח שכבר נפטר כי לאבא היה יחס מיוחד אליו
הענין שגם ר' יוחנן כהן גדול היה 80 שנה כהן גדול ואחר כך הפך לצדוקי, היו רבים שבזמן רבה של בריסק היו קרובים לדעותיו ושינו את דעתם מאוחר יותר אז לכן ימשיכו להסכים עימם ולתמוך בהם?
הרב שך טען כי רבה של בריסק החזיק ממנו וקירב אותו ואף כתב עליו שבחים, ובכל זאת בני רבה של בריסק החרימוהו ומעולם לא דרכו בביתו ואף לא נפגשו עמו, ועוד לפני תקופת פרשת מלכיאל קוטלר שהשאיר את אשתו עגונה בבית ר' מיכל פיינשטיין
דוד שמידל הוא היום מושחת, זה לא הדוד שמידל שהיה בצעירותו
הענין שגם ר' יוחנן כהן גדול היה 80 שנה כהן גדול ואחר כך הפך לצדוקי, היו רבים שבזמן רבה של בריסק היו קרובים לדעותיו ושינו את דעתם מאוחר יותר אז לכן ימשיכו להסכים עימם ולתמוך בהם?
הרב שך טען כי רבה של בריסק החזיק ממנו וקירב אותו ואף כתב עליו שבחים, ובכל זאת בני רבה של בריסק החרימוהו ומעולם לא דרכו בביתו ואף לא נפגשו עמו, ועוד לפני תקופת פרשת מלכיאל קוטלר שהשאיר את אשתו עגונה בבית ר' מיכל פיינשטיין
דוד שמידל הוא היום מושחת, זה לא הדוד שמידל שהיה בצעירותו
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.