לומר עמלק על נפתלי בנט היו מבינים, אבל לומר עמלק על הרבנים שלהם ועל ציבור כל כך גדול של יראים ושלמים המקפידים בקלה כבחמורה אבל לשיטתם חובשים כיפות סרוגות, זו הרחקת לכת בכל השנה, ובמיוחד בתשעת הימים
צר לי שה'חכם' שלום כהן לא למד מהטעות של הרב עובדיה יוסף כשכינה אותם 'בית של גויים' ולא הבין כי אסור להשתמש בנוסח שכזה. מותר לחלוק עליהם אבל אסור לכנות בכינויים שכאלו, מפני שזה מזיק יותר לנו מאשר להם. הם לא עמלק ואילו אלו שמדברים כך אותם יש לבדוק אם אינם מזרע עמלק
שיסלח לי חכם כהן, השפה הזו היא שפת שוק, נכון הרב עובדיה יוסף נוהג לדבר ככה, אבל זה היה טוב לפני שנים לא בזמנינו, הנוסח הזה מרחיק יהודים מיהדות. בגלל כותרת כזו שמחר יהיה בכל העיתונים עוד אלפים שאולי יתקרבו כבר לא ירצו לשמוע מתשובה
להוציא לעז לומר על מאות אלפי יהודים החובשים כיפות סרוגות כי הם עמלק זה לא פשע, זה הרבה יותר גרוע, זה טמטום. כידוע תם ושאינו יודע לשאול גרועים מן הרשע, מפני שהרשע יכול לשוב בתשובה התם והשאינו יודע לשאול כשאין שכל מה אפשר לעשות
'חכם' שלום כהן, ארבעים יום לפני יציאת הולד מכריזין עליו אם חכם יהיה או שוטה יהיה, מה שבטוח 'חכם' לא הכריזו עליך
" אין לאשכנזים ברירה - הם חייבים לפסוק כמו הרמ"א ".
השבמחקמה זאת אומרת אין להם ברירה ? הרמא פסק את פסקו בפולין - שם , ואז ,
זה היה סביר. היום , ובארץ ישראל זה לא סביר.
וילמדנו רבנו שאולזון : הרמ"א גם פסק שאסור ללבוש בגדי שבת בשבת חזון .
ובכן - האם רבנו לא החליף בגדיו לשבת ?
ומה קרה ל"מוכרח" לפסוק כהרמ"א ?
נהפוך הוא. כשומעם את דברי הרב עובדיה מפי הרב כהן, מיהרו המוני החובשים כיפה סרוגה ר"ל אל החנויות הכשרות, והחליפו את הכיפות הסרוגות ר"ל בכיפות שחורות למהדרין, ואת בגדיהם הצבעוניים בחליפות שחורות ארוכות כמנהג גברין יהודאין. וְרַבִּים מֵעַמֵּי הָאָרֶץ מִתְיַהֲדִים כִּי-נָפַל פַּחַד-הַגר"ע עֲלֵיהֶם. תשואות חן חן לרב כהן על דבריו הנכוחים, ולגאון הרב עובדיה על אישורם וחיזוקם בנוכחותו רבת ההוד.
השבמחק