רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2013

פילנתרופים מכל העולם מתגייסים למערכה נגד הרב יצחק יוסף עד אשר 'חכם' שלום כהן לא יתייצב בפני העולם כולו ויבקש מחילה סליחה וכפרה על מה שאמר

מלחמה של ממש מאחורי הקלעים למנוע את בחירת יצחק יוסף של פילנתרופים גדולים. חלקם מאיימים באיומים חמורים באם הוא ייבחר. בחירתו מסמלת התנתקות מהיהדות האורטודוקסית והום מבטיחים מלחמה של ממש ביצחק יוסף. 

ברור שכעת הוא יתנצל ויפזם כמה מילים לטובת הכיפות הסרוגות. אך מה שחכם שלום עשה משקף את עמדת ש"ס בעידן החדש של אריה דרעי הם אומרים. לכנות יהודים עמלק ועוד שומרי תורה איך נוכל להלחם ברפורמים כאשר חכם שלום כהן הפך מיליוני יהודים שומרי תורה לעמלקים.

אחד מהפילנתרופים ששוחח עם בעולמם של חרדים מבטיח נקמה גדולה ואומר שזה לא יעבור בשקט הסיפור הזה. הנקמה בוא תבוא בין אם יצחק יוסף ייבחר בין אם לאו. על ביזוי מיליוני יהודים שומרי תורה שתומכים בעולם התורה לא נעבור בשתיקה.  הזעם נשמע גדול ואמיתי. הם רוצים לראות את מי שדיבר סרה קם ואומר סליחה טעיתי מתנצל שגיתי. לשלוח אחרים שידברו בשמו זה לא עובד. כל עוד חכם שלום עומד בסירובו המשמעות היא שיש כאן מלחמה אמיתית של ש"ס ביהדות האורטודוקסית העולמית.

2 תגובות:

  1. סוף סוף זכינו למנהיגי אמת שלא חתים מפני איש ומפני כסף -הם אומרים את האמת שעל ליבם ועל לב כל אחד -רק שהם לא מפחדים לומר זאת בריש גלי -ברוך השם זוכים לחזור לתקופת הרב שך שלא חת ולא ירא מאף אדם

    השבמחק
  2. לא שמענו אפילו ציוץ מכל הפילנטרופים כביכול. אם הם היו באמת קיימים ובאמת כועסים כבר היינו שומעים אותם. לא דובים ולא פילנטרופים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.