רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

המשטרה והפרקליטות בעקבות חסיד חב"ד מאייר קמפיין החרדקי"ם וחסיד סלונים המקשר בין העומדים בראש הקמפיין למאייר

אצל נשיא המדינה נחשף המידע הרגיש מי באמת עומד מאחורי קמפיין החרד"קים. מתברר שהצליחו להגיע לליבת מאיירי ציורי החרד"קים, ומארגני הקמפיין. 

מדרך הטבע מפגשי האנשים שעומדים מאחורי החרד"קים הוא ממודר והפגישות נערכים במקומות מסתור. אבל למשטרה הגיע מידע שהמאייר של ציורי קמפיין החרד"קים הוא חסיד חב"ד ועוד חסיד סלונים שלמעשה מהווה את החוליה המקשרת בין המממנים לבין המבצעים. 

מתברר שהצליחו לסגור את הקצוות והכל כבר מתועד לפרטי פרטים כולל רישומי מחשב. כעת מחכים להזדמנות לפוצץ את הפרשה בקול רעש גדול עם כתבי אישום ודרישת הפרקליטות למאסר בפועל לאחר שמדובר בהסתה לאלימות וניסיון למנוע מאנשים להתגייס לצבא. 

הנשיא פרס אמר בשיחה לגורם חרדי המעורה היטב בעניינים כי המדינה החליטה לעשות סוף לדבר הזה בכל מחיר, וכי מדובר בסכנה ליציבות. פרס אמר גם שהתקשורת החרדית והח"כים החרדים שוגים שהם נותנים לקמפיין החרדקים להתרומם ומי שיפסיד זה הציבור החרדי.

8 תגובות:

  1. חיים שאולזון היקר!
    "מאייר הקמפיין" הוא הצייר אבישי חן, (לא חסיד חב"ד) שאף חתם את שמו בתחתית הציור כך שלא קשה למצוא אותו.
    העניין שהוא צייר ציור אחד, שממנו גזרו חתכו וערכו עשרות ציורים כשרמת הזלזול בחיילים עולה מפעם לפעם, דבר שהצייר לא דמיין בחלומותיו הפרועים.
    המשטרה מחפשת את מארגני הקמפיין, הכותבים והעורכים, ולא את הצייר שכן הוא מעולם לא התחבא

    השבמחק
  2. אני לא מאמין שזה חסיד חבד!

    השבמחק
  3. מה שקראנו בהפטרה (ישעיהו א' כ"א) "איכה היתה לזונה קריה נאמנה ועתה מרצחים" הצרה הגדולה שהצניעות יורדת מטה מטה זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה אין קול צפצוף על זה לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק
    זה ירד זה נורא ואיום, מצד אחד רואים היום בחוץ נשים שהולכות בצניעות הולכות עם גרבים שחורות ומטפחת, ומצד שני הולכות בשמלות קצרות עד מעל הברכים ד"י ורואים את זה בחוש א"א להתעלם מהמציאות, ובכל זאת לא רואים שום מודעות שום מחאה שום התעוררות, אם היו כל בנ"י כל הכלל ביחד יוצאים וצועקים
    בקולות וברקים והיו מוחים על הפריצות הזאת בודאי שזה היה בטל, ולא רק שאין מוחים אלא גם כשנמצא אחד כאן ואחד כאן שכן מוחים מוסרים אותו למשטרה שמים אותו בבית סוהר עד כדי כך נהיה המצב שאנשים חשובים נהיו מוסרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חלמא לא טבא חזית יקירי וחוששני שהתרופה היחידה לחוליי הדור והפריצות כי רבה המעיקים עליך כי (כמובן על דעת רופא מומחה) תקח טאבלעט שיווסת לך את קצב לבך, כי שמעתי מפי אנשי תבונה נאמנים שרוב הקנאות הדקדקנות הכעס והחימה קלקולים גופניים הם ובעיקר קצב הלב ולחץ הדם הם שפועלים על הרוח והמחשבות הנזעמות.
      ועתה לגופו של עניין להד"ם! נשט געשטוין און נישט געפלויגן, אלי חי אבא מארי הוא היה בן קט"ו וקיבלתי מפיו והסכימו לו כל בני דורותיו שלא נתקלקל עולמנו של היום מאתמולו בכי הוא זה. תאוות בשרים גזרת מלכו של עולם הם ופעלו על בני הנעורים במידה שהם פועלים היום ואדרבא חיי ההשקט והפנאי כמו סדרי החיים האחרים של פעם סרסרו חטאי בשר יותר מהמצוי בהיעדר הפרטיות וגיוון האטרקציות דהיום.
      ימים ידברו ויגידו את סכלות ההפרזות בריחוק בין הנערים והנערות, תורה חדשה והרחקות חדשות המציאו בעניינים שלא עלו על לב חז"ל ומורי הדורות רק נלמדו ופרו ורבו בדורות האחרונים על יסוד 'פרישותם מבת השטן' של כמרי הקתולים ובעווה"ר אין זה זה סוד שלא הועילו ולא כלום כי הישיבות שבימנו מלאו בתועבות שבתי הלימודים של הישועים ומנזריהם מלאו בהם. וכאן הבן שואל מה הועילו חסידים שוטים בתקנותיהם, וכלום תועבות שלא כדרך הטבע חביבים לו לקוב"ה ממכשלות של דרכי הטבע?!
      פתח נא אחי את תשובות הריב"ש ותקרא בתשובה ד' עד כמה שהיה דורו פרוץ בעניינים שנעשו בין הפנויים והפנויות ולא תמצא בספרי התשובות של גדולי דורו והדורות הסמוכים לו שעסקו במכשלה זו יתר על מה שעסקו במוסדות הדת האחרים.
      ועכשיו צום קל ומרפע עליך אחי.

      מחק
    2. אתה קוקו אמיתי ?

      מחק
  4. בדיחת השנה
    המאייר הוא אבישי חן
    והוא נתן להם רק ציור אחד

    ואגב אני יודע מי העומדים מאחורי הקמפיין
    ומי שיודע מי הם
    יודע גם שאי אפשר לגעת בהם

    השבמחק
  5. בערב תשעה באב אנחנו עומדים ממש קרוב לתשעה באב, וע"י התמרמרות (היינו התשובה והבכי) מביאים את הגאולה, תשעה באב בעצמו אחר חצות נמצאים כבר בפחות אבילות, ומתנחמים ומתחזקים, כי לידת נשמת המשיח היא בתשעה באב.

    כי על ידי ההתמרמרות שעושים בתשעת הימים ובתשעה באב, זה בונה הגאולה, וכיון שכבר עבר רוב היום עומדים כבר אחרי חצות, על כן על ידי העבודה שעשינו גרמנו בזה לידת אורו ונשמתו של משיח בן דוד, ואע"פ שעברו כל כך הרבה שנים, אבל באמת כל שנה הזמן נעשה יותר קרוב להגאולה.

    יש שואלים מה נקרא לידת משיח, כל כך הרבה שנים מדברים על לידת משיח ועדיין לא רואים שמופיע לנו הגאולה שלמה, אבל באמת כל שנה נעשה קצת לידת משיח, זה דבר שנעשה לאט לאט, כמו כל התיקונים שנעשים על ידינו לאט לאט, וכל אחד שיש לו חלק בזה מתקן חלק שלו שיש לו בחורבן, עושה חלק שלו עבור הגאולה, וכשבל אחד יגמור התיקון שלו כולו אזי יופיע משיח.

    העבודה שנעשית על ידינו כל שנה ושנה זה מה שמקרב את הגאולה, ואם היינו מתאמצים יותר כראוי היתה כבר מזמן מופיעה הגאו"ש מזמן, אמנם מכיון שאין אנחנו מתאמצים מספיק (אע"פ שבודאי הצדיקים שבכל דור עושים עבודתם כראוי) וחסר השלמות של עבודה של כל ההמון, בכל זאת מחכים בשמים, כי אם תבא הגאו"ש רק בזכות הצדיקים, אזי לא יהיה לשאר ההמון זכות קיום להגאו"ש.

    רק מי שהשתדל בעצמו גם לקרב את הגאו"ש, הוא יזכה לקבל פני משיח צדקינו, כמ"ש (בנוסח יגדל) ישלח לקץ הימין משיחנו לפדות מחכי קץ ישועתו, ומכיון שאנחנו מתעצלים ועושים מעט מעט כל שנה לכן ה"ז נמשך כ"כ הרבה זמן, כי אין הקב"ה רוצה שאנחנו נפסיד את כל האושר הזה, אמנם כאשר יגיע סוף הזמן של "בעתה" שכבר א"א להגאו"ש להתעכב עוד, אז יסגר השער ומי שלא זכה עד אז יפסיד לראות הגאולה שלמה ח"ו.

    השבמחק
  6. התשובה לקמפיין החרדקי"ם
    חרקקי"ם " חרדים קאקרים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.