הם שאלו האם הכינו בחוץ לארץ את הכינוס, השיבו אנשי הרבי מגור שיכינו מיד, והרבי'ס והגדולים לא האמינו כי זה רציני, כינוס של איזה בית כנסת לא צריך עכשיו, אם כבר, אז משהו גרנדיוזי אבל את זה צריכים להכין. אף אחד לא הבין מה באמת מסתתר מאחורי היוזמה הזו של הרבי מגור
האמת היא, כי הרבי מגור התלבט בין טיפול בארץ או בחוץ לארץ, וניסה ככה לצאת לחוץ לארץ, אבל הגדולים לא קלטו כי המטרה היא טריק ולא גזירת הגיוס, במקרה כזה יתכן ומי היה עוזר ונוסע, ולכן דחו זאת
מה שמאוד מעניין, ר' ישראל והקלויזנבורגער שאלו אולי יתכננו כבר נסיעה לשבוע הבא או עוד שבועיים, אבל הרבי מגור לא רצה לשמוע על כך. הוא אמר או עכשיו או שהכל מבוטל
כששמע הרבי מגור כי הרבי'ס והגדולים לא נוסעים, הוא אמר בזעם כי הוא נשאר לבד במערכה נגד גזירת הגיוס
מי שהרוויח מאי הנסיעה זה אחד מנכדי הרבי'ס בגור המחתן השבוע והרבי הודיע לו היום כי יגיע ויסדר קידושין
חבל על האדמור ר' ישראל מויזניץ יכל לקנות את עולמו.
השבמחקאיזה "עולמו" ? לסייע למי שעשה את כל השטויות שבעולם עד שהמאיס את עצמו על כל העולם, ועכשיו לסייע לו לחזור לקונצנזוס במילוי כל שגעונותיו כאן ועכשיו ??? ר' ישראל אינו דייני גור שמאויימים בהעפה אם לא יצייתו, הוא אינו הרב גרוס או גוטרמן או וידסלבסקי או וקסל'...
מחקמחר הוא גם יקבל הוראה מגור להורות לילדי חסידיו תיכף ומיד לא לנשק הציציות ולא לשחק בהפסקות בת"ת ...
היה לך מאד נחמד לראות שכותבים על הרבי שלך האח של הויזניצר רבי כאלו דברים אה?!
מחקהזוי זה לא המילה
השבמחקאין עליך ר' חיים
חזר ואמץ
תמשיך עם הקו הזה - אתה פשוט ג-ד-ו-ל!
בהיסטוריה תירשם לא כעורך פנים חדשות או לוחם אמיץ למער הגרעי"ל אלא כליצן ובדרן חסר כל חוש הומור.
אתה צוחק על אמנון יצחק? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה ההגיון בכינוס ביום הפורים דווקא?
השבמחקמה הוא חשב בכלל שמישהוא יתרגש מאיומיו וההשתוללות שלו?
לקחת אדמורים גדולים להעיף אותם מהר לארה"ב לעשות הפגנה דווקא בפורים?
חייבים להגיד שהטיפולים משפיעים עלו חזק מאד
אני גם לא הבנתי למה בפורים? ולא בפסח כמו מרדכי ואסתר?
השבמחקלמה דווקא בעת רצון? ולא כשיהיה לנו פנאי? הקב"ה לא יחכה?
למה למהר?
בכל השטיבלך של גור דיברו עם שחר"הרבי נוסע לאמריקה בפורים"!
השבמחקאז מה קורה? כל גור קשורה להזיות השחר של שאולזון? מוזר! חשבתי שיש עוד דברים חוץ מאינטרנט, אבל כנראה גם אני טועה
כנראה שזה היה אמור להיות אבל האדמורי"ם שלא יכלו לוותר על הפורים והפדיונות בארץ לא היה אכפת להם מהאידישקייט של עוד חודש שתיים.
מחקתחליטו זה היה בהפתעה , והנחתה על הראש או שזה היה ידוע עד כדי כך שאפילו הילדים בחיידר כבר יודעים מהדבר. [אני מציע להצמד לדף המסרים ולא להליף ספינים כל רגע]
מחקמה שכן אצלנו בשטיבל שתו לחיים לאור הספין שכתבתם בעבר שש"צ אמר שיברך בחופה, זאת אומרת ששליט"א יברך בבר מצווה...
האם אתה לא חושב שהתחלתם את מסע היחצנות לר שאול
קצת מוקדם?
האם אתה לא חושב שאתם מבזבזים את התחמושת[ שנאה וכו] ?
האם תצליחו לתדלק את האנרגיה השלילית הזאת עוד 13 שנה?
בלי זה, מרן שליט"א מגור דיבר בתחילת הנהגתו כמה וכמה פעמים על דברים שיעשה עוד 30 שנה [וזה אכן יוצא עוד 13 שנה לפחות], וגם אברהם יוסף מעיד על כך.
מחקחיים קיבלתי חומר רב חשבתי כמה ימים האם לתת את החומר
השבמחקלכלל או להסתיר אתו אצלי ולטפל בזה לבד בדרכים שלי אך לבסוף החלטי אצלי לפרסם כי הם לא מבינים אחרת והמשיך לפרסם עוד ועוד עד אשר ילמדו איך להתנהג ב770 שוכב עכשיו המשיח הוא זקוק לטיפול דחוף עקב השבץ אך הוא לא מקבל זאת היות ויש אומרים גרונר ויש אומרים אחרים ויש אומרים מריבות פנימיות אך עובדה הוא לא מטופל אפילו הקטאיטר לא מוחלף לו הגבי הידוע אפילו רוצה לחבר במקום השקית צינור ארוך מי ... ועד השירותים להתפוצץ מהסיבה זה למכובד ולא אפשרי להגיד למשיח מחליפים שקית ועד כאן זה בקטנה יש לי עוד חומר רב אני מחכה לראות האם ישפרו את דרכם או לא ולא נמשיך לתת חומר
יוסי כדורי מינון הכדורים מדי גבוה שם למעלה, לך תטפל בעינינים מהר לפני שתאחרו את הרכבת.
השבמחקחברי הגורים, תחזרו לשפיות, מה קורה כאן ? כל יום פורים ?.
השבמחקתתחילו להפנים שגור על כל פלגיה עם היושבים על הגדר היא ס"ה % 2-3 מהציבור החרדי, גרי אמת לא מגיע אפילו לחצי אחוז, אז בבקשה שבו בשקט
קנאי מסכן תמשיך להצליח
מחקלא הלך לך חיים עם הסיפור של טיפולים בחו"ל אז נהיה התלבטות בין הארץ לחו"ל וכו' וכו', לא נורא חיים, נפלת עוד פעם. השי"ת יעזור שתמשיך בנפילותיך.
השבמחקקשה לשים את האצבע על יוצר שכתיבתו הניחה את היסודות שעליהן נבנתה סוגה ספרותית זו. ההתפתחות הייתה הדרגתית מאוד ורבת שלבים. היא החלה עוד בשחר האנושות בדמות סיפור על עולם דמיוני. בעת העתיקה היה ערבוב בין פנטזיה להיסטוריה והיצירות דוגמת האפוס השומרי, עלילות גילגמש, לא הציגו עצמן כפנטזיה, אלא כאמת היסטורית. גם לעמים אחרים היו סיפורים שתיארו את בריאת העולם, סיפרו על מעשי הגיבורים והאלים כמו למשל במהאבהארטה ובראמאיאנה. האודיסיאה כוללת בתוכה יסודות פנטזיים בהם קוסמים ומכשפות, ציקלופים, משני צורה ויצורים בעלי מספר ראשים האוכלים בני אדם. באנגליה נכתב הביאוולף ובפרס השאהנאמה.
השבמחקסיפורי אגדה קיבלו דחיפה בימי הביניים עם הופעת יצירות כמו סיפורי אלף לילה ולילה ומבינוגיון, אך רק בעת החדשה התחילו לכתוב סיפורים על תופעות שהיה ברור לקורא שמקורן בדמיונו של המחבר והן לא מתארות מציאות כלשהי. אחד הספרים הראשונים מהסוג הזה הוא מסעות גוליבר, שנכתב במאה ה-18 על ידי ג'ונתן סוויפט.
הסוגה התפתחה לאיטה עד העת החדשה עת הופיעו היצירות המונומטליות של המאה ה-19 דוגמת הרפתקאות אליס בארץ הפלאות מאת לואיס קרול, מסע הפלאים של נילס הולגרסון מאת סלמה לגרלף ואחרות. הסופרים האלה התבססו על המסורות שכבר היו קיימות בספרות האירופאית ויצקו לתוכה מהות חדשה. ל"הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" יש חשיבות מיוחדת עקב היותו אחד הספרים הבודדים באותה תקופה שמטרתם לא הייתה דידקטית. בעקבות היצירות של הסופרים האלה קיבלה הסוגה דחיפה קדימה ובמחצית הראשונה של המאה ה-20 הופיעו ספרים רבים שעלילתם בדיונית לחלוטין דוגמת הקוסם מארץ עוץ ויצירות אחרות. בשנת 1923 נוסד המגזין וירד טיילס (באנגלית: מעשיות מוזרות). היה זה המגזין הראשון שהיה מבוסס על הסוגה.
ב-1937 פרסם ג'ון רונלד רעואל טולקין את יצירתו הראשונה - ההוביט. סופר פורה זה שבא מרקע אקדמי ביקש לשדרג את הסוגה. הסופרים שקדמו לא יצרו, ברב המקרים, עולם דמיוני שלם עם מערכת שלמה של חוקים, עמים, היסטוריה, אמונה, שפות וכיוצא באלה. טולקין ביקש לשחזר את המיתולוגיה הגרמאנית העתיקה ולשלבה בפולקלור האנגלוסקסי, השואב את מקורותיו, בין היתר מהפולקלור הגרמאני כי הסקסונים הם אחד העמים הגרמאנים. טולקין המשיך את יצירתו עם הספר שר הטבעות שיצא בשנות ה-50 והותיר אחריו הרבה עבודות לא גמורות שהושלמו ופורסמו על ידי בנו.
הסופרים שכתבו בתחילת המאה ה-20 ובאמצעה הצליחו להנעים את הסוגה על קוראיה ויוצרים שבאו אחריהם המשיכו את פיתוח הסוגה. אחדים מהם המשיכו להעתיק את ההצלחה של טולקין ויצרו עולמות שכוללים מספר גזעים, היסטוריה, גאוגרפיה ותרבות המזכירים את אלו שהקורא מוצא בספריו של טולקין. בגלל הקושי ליצור עולם שלם, משתמשים סופרים רבים בעולם שנוצר זה מכבר על ידי יוצרים אחרים ופורשים את עלילת ספרם בתוך עולם מוכן. דוגמה מובהקת לכך היא השימוש בעולם קרין שבו מתרחשת עלילת הספרים מסדרת רומח הדרקון. בגלל החזרה הרבה על פורמט קבוע, קוראים פעמים רבות, לתת סוגה זו בשם "פנטזיה נוסחתית" או "פנטזיה גנרית".
סופרים אחרים ביקשו לפתח עולמות אחרים עם גזעים אחרים ללא קשר לעלילה של טולקין. בין תתי סוגה האלה ניתן למצוא פארודיה פאנטזית שמאפיינת את ספרי עולם הדיסק מאת טרי פראצ'ט. יוצרים אחרים דוגמת ג'יי קיי רולינג לקחו את הפנטזיה לשילוב של עולם בדיוני המודע לקיומו של עולם אמיתי. במידה מסוימת, זאת חזרה על סיפורי דברי ימי נרניה שנכתבו באמצע המאה העשרים.
ההצלחה הספרותית של הסוגה תרמה את חלקה להתפתחותה בקולנוע, במשחקי וידאו ומחשב ובתעשיות אחרות. ספרים רבים עובדו לסרטים דוגמת טרילוגיית סרטי שר הטבעות. ספרים אחרים משמשים רקע למשחקי מחשב ואחרים דוגמת רומח הדרקון משמשים כרגע לעולם שלם של משחקי תפקידים.
קטלא?
השבמחקעכשיו שהקואליציה הולכת ונסגרת בתוך ימים וכבר מתחילים לחתום הסכמים אז אין דרך חזור
השבמחקומה שנחתם לא נפתח וגם שס על סף חתימה אז ברור עכשיו מר חיים מה דחוף לפני פורים
בגור אין קערה על שולחן הרבי בפורים שם יניחו החסידים שטרות לרוב לכן לרבי מגור לא מפריע לנסוע מיד לאדמור ים האחרים חבל להפסיד ועוד יש שם הצגות ולרבנים יש מסיבות ופורים רב
מה יש שהבחורים ילכו לצבא
האמת גם אני במקומם היתי ממתין עד אחרי פורים חבל להפסיד אמריקה תמיד אפשר
אנחנו לא העבדים של י"א אלתר. אם רוצה י"א אלתר לנסוע לאמריקה או לאנגליה לבקר את בנו השייגץ שלא יטרטר אותנו לנסוע איתו. יש לנו פורים יפה פה ולא נוותר. מה אכפת לנו שמגייסים את הבן של שרי רוט? שיגייסו אותו מצידי ל30 שנה.
השבמחק