רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בינואר 2013

למו"מ על הישיבות דרעי האדם המתאים

מתוך פרינציפ של לאפשר לכל צד להביע את דעתו, אני מביא כאן את דעתו של מי שסבור כי טוב שאריה דרעי עכשיו בזירה מפני שהוא יכול לנווט ולהוביל איך לצאת מן הפלונטר. וכך כותב ידידי:

ראשית חשוב לציין כי אני אשכנזי, ממצביעי יהדות התורה בעבר בהווה ובעז"ה גם בעתיד.
שובו של אריה דרעי למגרש הפוליטי הוא ברכה לציבור החרדי, בייחוד כעת שסכנה מרחפת על היהדות במדינה. למרות הביקורת, שבחלקה היא מוצדקת, אין חולק כי דרעי הוא איש מעש ברמה גבוהה מאוד, הן בקרב המגזר החרדי, והן במגזר החילוני, הצעירים כבר לא זוכרים, אז רק לראיה כדאי לראות מי הם ידידיו, המושחתים, אך אנשי המעש החזקים ביותר בכנסת, רמון, ליברמן, אולמרט ועוד.
אין חולק כי האיש מחזיק במערכת הקשרים הטובה ביותר, והוא אלוף ביצירת קשרים חדשים בעת הצורך.
נתניהו מפחד מדרעי, ולכן הוא מנסה את האופציות האחרות בש"ס.
דרעי הוא יותר "ישיבישער", הוא זכה לשמש את הרב שך, ובניגוד לחבריו בש"ס הוא יודע איפה עובר הגבול מבחינת התורה, ההלכה, וההשקפה. תקלה כמו היתר הגיור הצבאי, לא הייתה נופלת מתחת ידיו.
אני מקווה שבמידה ונמצא את דרכינו לקואליציה, ואני משוכנע שכשדרעי בתמונה זה אפשרי, יאחדו כוחות ביהדות התורה ובש"ס בשלב חלוקת התפקידים, בכדי שדרעי יקבל תיק בכיר (ובלי לדבר על רעיונות, בשביל לא לגרום נזק לרעיון), שדרכו יוכל לסייע לציבור החרדי, ולש"ס לגדול בבחירות הבאות.
תמיד הציעו את זה, אולם בפעמים קודמות תפקיד טוב וחזק לש"ס היה גורם נזק, וד"ל, אולם הפעם כשדרעי בראש זה יביא תועלת עצומה!!
אני מקווה שהשאיפות האישיות של חכינ"ו לא הם שיכתיבו את המהלך במקרה הזה.

6 תגובות:

  1. דרעי באופן עצמאי הוא הכל יכול, אבל ישלו 2 משקולות הקושרות ידיו ורגליו. ולכן לא יצליח במאומה. וגם לדרעי אין מוטיבציה לעשות משהו שאלי ישי ינכס את הקרדיט לעצמו, שלא הפריע למהלך....

    השבמחק
  2. לכותב המכתב.

    או שאתה עדיין חי בשנות ה90 או שאתה פשוט מושפע מדוברי/נער/עדרי דרעי( אבי בלום/כיכר השבת/אבי מימרן)

    שנים צועקים לנו שצריך להחזיר את דרעי כי הוא יביא חזרה לש״ס 17 מנדטים , לפני שהחזירו אותו כדי להלחיץ את המערכת פרסמו סקרים ( מוזמנים ממנו כמובן ) שהוא מוסיף לש״ס 8-7 מנדטים. איך זה נגמר כולנו יודעים אותם 11 מנדטים במחיר של פילוגים ומחלוקות בש״ס ושלא נדבר על החילול השם שזה גרם בציבור ששואלים איך החרדים מחזירים לש״ס עבריין שישב בכלא. האם זה היה שווה המחיר? נראה לי שכולם יודעים כבר היום את התשובה לבד.

    כמובן שדרעי היום מתבכיין שאמסלם גנב לו 2 מנדטים, אבל להזכיר לך שדרעי בעצמו אמר בראיון לפני הבחירות שאמסלם לא לוקח בכלל קולות מש״ס.

    נכון שהוא חבר של כל העבריינים ונכון שהתקשורת אוהבת אותו ( כי הם יודעים שדרעי בשביל למצוא חן בעיניהם ימכור את כל הציבור החרדי ויתחבר לשמאל כדי להפיל את הימין) אבל דרעי בעצמו הוא כבר פאסה היום תם זמנו רק הוא לא רוצה לקלוט את זה, ויש מצב שבגלל שהוא שמאלן יפה נפש והוא לא מסתדר עם נתניהו יש מצב שזה רק יזיק לש״ס כל זמן שנתניהו ראש ממשלה.

    נכון שלנערי דרעי קשה עם העובדות שציינתי והם מנסים בכוח לשטוף לנו את הראש שדרעי מלך אבל היום הכוכבים החדשים זה בנט ולפיד. תם זמנו של דרעי.



    השבמחק
    תשובות
    1. מה לעשות שדרעי לא חזר!!!! זה לא דרעי.... זה אלי ישי השולט על דרעי!
      ואם דרעי היה חוזר כיושב ראש הבלעדי תחת מרן רבי עובדיה. היית רואה שש״ס משיגה 17 מנדטים בשנת 2013
      אבל מה לעשות שהדברים התנהלו אחרת, ולכן כל עולם הישיבות סובל. כן! כל הסבל של כל עולם התורה בישראל בגלל אלי ישי!!! שבגלל אגו לא התפטר ולא העביר לדרעי את הבלעדיות על המפלגה. אוי לישי מיום הדין

      מחק
    2. בגלל אגו?

      מה לעשות שרב עובדיה אוהב את ישי יותר מדרעי, ולהזכיר לך למרות שדרעי חושב שהמפלגה שייך לו המפלגה שייך לרב עובדיה. מה זה מגיע לדרעי זה שלו?
      מה זה הבכיינות הזאת? הרי דרעי העיף בזמנו את הרב פרץ מהמפלגה עם התחמנות שלו. הרב עובדיה מחליט ולא דרעי.

      אם כבר אז דרעי הבריח קולות בזה שהוא שמאלן אז הבריח קולות לבית היהודי. לא סתם הוא הסית את הרב עובדיה נגד הבית היהודי ובגלל זה הרב עובדיה יצא בהתקפת חסרת רסן על עליהם.

      אז דיי לבכיינות.
      איך מישהו כתב , טוב שדרעי חזר אחרת כל החיים הוא היה מתבכיין שהוא היה מביא 17 מנדטים. טוב שהוא חזר והוכיח פעם אחד וחתמיד שמעבר לרעש וצילצולים אין שם כלום.

      מחק
  3. חחח זה שכותב את המכתב.

    עוד אחד מהתנזים של דרעי.

    דרעי ידאג לציבור החרדי??? הצחקת. דרעי יודע לדאוג לבן אדם אחד וקוראים לו ״אריה דרעי״

    לפני שהוא חזר לש״ס הוא איים יום יום שהוא יקים מפלגה חברתית - אלעק חברתי עם הגקוזי והחופשים והמכניות פאר- אבל ככה זה שאפשר למכור לציבור ולפטים של דרעי תותים
    פתאום הוא חזר לש״ס התחיל לצעוק מרן מרן ופתאום הוא ידאג לציבור החרדי???????

    הפטים של דרעי כ״כ עלובים.

    כן יש מצב שזה שכתב המכתב הוא אשכנזי כי כידוע דרעי אוהב אשכנזים העלוב הזה מסובב עם אשכנזים לא מתאים לו פרענקים ואחרי זה הוא יצעק שהוא דואג לספרדים.

    פשוט עלוב.

    השבמחק
  4. דרעי ישיבישער?

    איך זה בא לידי ביטוי בדיוק שהוא ישישבער?

    שהוא חבר של עבריין מין כמו רימון?

    שהוא חבר של אלוף המעטפות אולמרט?

    שהוא חבר של הצדיק ליברמן?

    או אולי כי הוא חבר אורי אבנרי?

    או כי הוא חבר של אוהב ישראל אמנון דקנר?

    ואולי כי הוא חבר החדש של נוני מוזס ( להזכיר לך נוני = המו״ל של ידיעות אחרונות העיתון שיש לו חלק גדול בשנאה בארץ נגד הציבור החרדי בגלל הכתבות שנאה שהעיתון הזה מטיף ומסית נגד הציבור החרדי כבר עשרות שנים)????

    בעצם נזכרתי נכון הוא חבר גם של עוד אוהב ישראל יענקל ליצמן. ומאתמול גם חבר של יענקל אלתר.

    מסתבר שיש מושג חדש לישיבישער.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.