רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בינואר 2013

חסיד חב"ד כותב מהרהורי ליבו

נער הייתי וגם זקנתי, אבל ביזיון ענק כמו שראיתי במוצאי שבת בכפר חב"ד לא ראיתי מעודי. ואסביר את עצמי. בבחירות האחרונות הצבעתי 'עוצמה לישראל', למרות שמאד חששתי. התעמולה נגד הבית היהודי ונגד ג' וקריאתו של הרב דרוקמן שרק 'עוצמה לישראל' מייצגת את הרבי, החלטתי לתת שוב צ'אנס. וכנ"ל ההתגייסות של הרב הבלין מקרית גת. אמרתי אם שני הרבנים החשובים הללו, אומרים עוצמה ומתנגדים לג' בצורה חריפה כל כך אין ספק שהם יודעים מה הם עושים.
 
לאחר ההפסד הצורב בבחירות, פחות מ-24 שעות לאחר מכן הרב דרוקמן יצא במאמר ניחומים שאכן צדקנו וטוב שהצבענו עוצמה לישראל. שוב נרגעתי. אמרתי אם כבוד הרב דרוקמן שם את נפשו בכפו, ומצהיר כי זה "טוב ליהודים" ההפסד הצורב והמשפיל הזה, אני מקבל בהכנעה את דבריו. כי באמת לפי מה שהרב דרוקמן כתב נגד "יהדות התורה והתקציבים", הבנתי שלא הייתה ברירה.
 
ואז במוצאי שבת השמיים נפלו עלי... את מי אני רואה במסיבת הניצחון של "יהדות התורה והתקציבים"? את שני הרבנים שהריצו את עוצמה לישראל... הרב דרוקמן והרב הבלין.  לא ידעתי אם לצחוק או לבכות... לאתרי חב"ד של המשיחיסטים דרוקמן שיגר מאמר בעד עוצמה אבל מאחורי הקלעים הם כבר סוגרים 'דילים' עם יהדות התורה והתקציבים...
 
חסידי חב"ד ההמומים והכואבים מההפסד של בן ארי עדיין לא קמו מ"השבעה", אבל שני הרבנים שהובילו את המהלך כבר רצו לפרוש. היום אני יודע שהכל מסחרה מלוכלכת. כל הריצה של עוצמה הייתה פוליטית נטו להביא תקציבים וכשזה לא הלך להם הם רצו מיד לפרוש.
 
איפה הבושה? אין גבול לביזיון והציניות..

9 תגובות:

  1. אינני יודע מהיכן אתה מביא את זה.
    הנה גם אני חסיד חב"ד וכותב מהירורי ליבי.

    הרב דרוקמן הוא האחרון בעולם שהולך "לסגור דילים עם יהדות התורה ותקציבים".

    לצערי הרב אכן הקולות הלכו לפח, אבל זה לא אומר שכולם מושחתים. אפשר לטעות בלי להיות משוחת.
    לתשומת ליבך הרב שאולזון.

    השבמחק
  2. מותר להם להראות לר' מאיר פרוש שהמחלוקת היא אידיאולוגית ולא אישית.

    בפרט שגם המחלוקת האידיאולוגית איננה איתו אלא עם שאר חביריו למפלגה.

    לית מאן דפליג שאם היתה מפלגה של מאיר פרוש לבד, יחד עם עוד חרדים ההולכים בדרכו ובמאבקו העיקש לשלימות העם והארץ, הוא היה ההצבעה המועדפת על כל חבדניק.

    יש לציין את הרב גרליצקי, שעל אף חברותו האישית רבת השנים עם פרוש, הודיע לו שיש איסור להצביע לג' עקב משנתם של שאר החברים בה בנושא פיקוח נפש, ולכן לא יוכל להתראות איתו בפומבי בתקופת הבחירות כדי שלא יתפרש כאילו הוא נותן להם תמיכה.

    השבמחק
  3. שכל חסידי חב"ד יבינו כעת איך הוליכו אותם שולל. דרעקמן מנסה כבר כעת לתרץ שזה לא תקציבים וגם הבלין הגיע פשוט בשביל חברות לפרוש. נו באמת... פידחתם את כל המערכת. כל האימון הבסיסי של אנ"ש בדרוקמן והבלין נפגם.

    על מי אתם עובדים? הרב דרוקמן והרב הבלין פרצופכם המכוער נחשף לעיני כל העולם תכתוב אלף מאמרים וכולם קלטו מי אתם. ושאלה קטנה לדרוקמן אם בן ארי היה מנצח גם היית רץ לפרוש בגלל החברות? על מי אתה עובד כאן. חטפת מכה כואבת שהרצת את בן ארי ושיקרת את אנ"ש שהוא עובר את אחוז החסימה ושלא הלך לך עם בן ארי רצתם מיד לפרוש.

    וכפי שאומרת הגמרא בסוטה בית הוועד יהפך לזנות.....

    השבמחק
  4. הרב דרוקמן והרב הבלין תמכתם במפלגה חילונית מוצהרת עם קישוט של בן ארי ולא ייסלח לכם על כך. הרסתם לימין 3 מנדטים ובגללכם יאיר לפיד הצליח. מה תאמרו ביום הדין. למה לא העברתם את הקולות לג'?

    השבמחק
  5. תגידו מה שאתם רוצים על הרב דרוקמן, אבל הוא ידוע לכל אנ'ש כישר דרך ונקי כפיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. והרב הבלין גם הגיע למלווה מלכה בגלל חולשה לפרוש? שני ליצנים שעשו קופה על בן ארי. עבדתם עליו בעיניים.

      מחק
  6. מי שהרס לימין זה ר' ולפא שהכניס אוירה שבן ארי לא עובר את אחוז החסימה, ובגלל ולפא חסרו כמה אלפי קולות.

    השבמחק
    תשובות
    1. פרוש הכניס אוירה שבן ארי לא עובר והוא צדק. חבל שלא טיפל בהם יותר חזק כי אז היה ליהדות התורה לפחות שמונה מנדטים או שהורביץ מהבית יהודי היה נכנס ולא היו מצביעים ליאיר לפיד כי כל קולות בן ארי הלכו ללפיד.

      עשו טעות שלא עשו נגד עוצמה קמפיין אגרסיבי שלא עוברים כך הנזק היה רק 30 אלף קול ולא כמעט 70 אלף קול. רשעים בני רשעים החבורה הנלוזה הזאת שכל פעם בכוונה שורפת קולות.

      מחק
  7. במקום סתם לברבר תקראו מה כתוב כאן

    http://www.col.org.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%97%D7%91%D7%93_%D7%A6%D7%93%D7%A7%D7%AA_%D7%93%D7%A8%D7%9A_%D7%9C%D7%90_%D7%A0%D7%9E%D7%93%D7%93%D7%AA_%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%93_%D7%9C%D7%A4%D7%99_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%98%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%93%D7%95%D7%93_%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%A8_%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%9E%D7%9F_73766.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.