רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בינואר 2013

החלטת בית הדין בתביעת ר' נחמיה מנדל נגד הנאמנים בצוואה

אם תשימו לב סעיף ד. בהחלטות אומרת כי בית הדין אוסר לפרסם כל פרט מהדיון בכל צורה שהיא, ולכן אני מכבד את הראש בית דין הגאון רבי יהודה רבינוביץ ולכבודו אני מעכב את פרסום הפרטיכל שנמצא אצלי. אגלה כאן שבידי גם משהו נוסף המוכיח מילה במילה ממה שנאמר בבית הדין שתורגם, ואם אעלה החומר הוא יהיה הרבה יותר מעסיסי. אבל כפי שציינתי אני מכבד את הדיין ר' יהודה רבינוביץ ורק לכבודו ולכבוד הדיינים עמו אני לא מביא חומר שיעשה את הבלוג תוסס וחם

אבל את ההחלטה אני מביא, מפני שכך כתבו הדיינים: 'אסור לפרסם כל פרט מהדיון בכל צורה שהיא' אבל הם לא כתבו כי אסור לפרסם החלטות, לכן אני מרשה לעצמי להעלות את ההחלטות

מי שילמד טוב את ההחלטה ימצא, כי הדיין הרב רבינוביץ עושה כל מאמץ לסיים את הענין עם פשרה, הוא חושב שזה יהיה טוב לכל הצדדים. הענין הוא שעבור גור פשרה לא טוב כי הם רוצים את הכל, וזו הסיבה מדוע פתחו בטרור על ר' נחמיה מנדל (ראה פוסט אחר)

סעיף א. קובע במילים אחרות שהדיינים לא מקבלים את הטענה כי ר' נחמיה מנדל אינו יורש כלל, הנאמנים אינם יכולים לעשות בנכסים כאוות נפשם הם ייאלצו למצוא דרך שתהיה מקובלת על ר' נחמיה מנדל

6 תגובות:

  1. אחד הדיינים אמר למי מידידי באמצע השבוע שאחרי הדין תורה ביום ראשון הוא לא נרדם כל הלילה, הוא לא רצה לפרט כלום, אך אמר שכזו מידות אכזריות הוא עוד לא נתקל בה במשפחות חשובות ונכבדות כאלו, אפילו נאמר שר' נחמיה לא היה משפחה ובנש"ק אלא אחד מן השוק, לא מפקירים ומענים משפחה במצבה באכזריות כזו.

    השבמחק
  2. כמה שאולזון מכבד את הרב רבינוביץ תוכלו לראות בפוסטים אחרים. יותר מסתבר שזו הדרך להסוות את המקורות שמדליפים כאן את כל החומר המפרק את גור מבפנים. חיים עלה והצלח.

    השבמחק
  3. גור כבר מזמן מפורקת, אך צריך לכל הפחות שאנשי החצר ישמרו על צלם אנוש, ילמדו קצת מדרכיו של הלב שמחה זי"ע ומידותיו.

    השבמחק
  4. מקריאת החלטת בית הדין, משתקפת בפירוש פחדם של הדיינים להוציא פסק בתיק הזה, מבקשים מהצדדים לבא לבד לידי הסכמות, זה עוד מקובל , אך בהחלטה הזאת הם אף מבקשים להמנע מדיונים נוספים בבי"ד וממתן פסיקות, דבר נדיר בהחלט.

    כנראה גם הם מפחדים ממהטרדות ומהאלימות של בריוני גור.

    השבמחק
  5. אני הייתי מציע לנחמיה לעזוב תיכף ומיד את בית הדין וללכת לרשויות החוק כפי מנהג ראשי ישיבות ואדמורי"ם חשובים בימינו בסכסוכים שבינהם, ומנהג מבטל הלכה.

    השבמחק
  6. רבינוביץ במעצר בית

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.