רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

אם המצב כל כך קשה מדוע בזבז הרבי מבעלזא עשרות מיליונים על חתונה?

מאת בעלזער

האדמו"ר מבעלזא בהתבטאות חריפה נגד שרי הממשלה ששותפים בקיצוץ האכזרי: "רשעים. כלבים שרוצים לאכול ולרמוס את היהדות!". ביקש את עזרת תושבי חו"ל בתרומות לעולם התורה, והוסיף שכל אחד יכול לגשת לעסקנים ולשמוע מהם כמה המצב קשה. "לא אגזים אבל לא יכולתי לגשת ליום-טוב", אמר.

מענין שעשה לחץ שנים על החסידים שיתנו כסף לבית מדרש הגדול מה אז היה, האם גם אז היה איזה לפיד או שתמיד מצא סיבה מדוע צריך כסף?

צורם לשמוע את הרבי מבעלזא עוסק בנושא כזה כאשר לפני חדשים מועטים לאחר שכבר נגזרו הגזירות הקשות הרבי מבעלזא הוא ולא אחר השמיד עשרות מיליונים זרק אותם לזבל ממש לצורך חתונה גרנדיוזית, האם מותר היה לעשות זאת בזמן כל כך קשה, או שמא לא חסר כסף בקופת בעלזא, ורק מנצלים את המצב לסחוט מן הציבור?

משהו חולה כאן, הכריחו את כל החסידים להגיע לחתונה, לכל חסיד זה עלה לפחות חמשת אלפים דולר הענין הזה של נסיעות ואכסניה ועוד הוצאות, אם באמת המצב כל כך קשה מדוע לא ציוה הרבי שבמקום שיבזבזו את הכסף הזה על חתונה שיתרמו את הכסף ויחזיקו את מוסדות בעלזא, וכך יתגברו על גזירות לפיד

4 תגובות:

  1. סבלנות, התמונה המתבהרת היא שלא רק שיש לנו את הכבוד עם מר"ש מפוקפק אלא שהוא גם מטורף כדו"ד, הוא לא יתעשת רק ישתולל ירמוס יתקן תקנות ויקרע עוד ועוד חתיכות מעצמות הבהמות שלו עד שיגידו גם חלק מהם די והתזמורת תפצח בשיר חדש ומשוחרר.

    השבמחק
  2. חבלז בגיל קזה קבר שום דבר לו יזור רק חקן חם ועמק בפנים

    השבמחק
  3. לשאולזון
    חבל שאתה מתאר את התגלית שלך בצורה יבשה. למה לא תוסיף צבע אמיתי לסיפור.
    הרי ידוע שחסידי בעלזא הגיעו לחתונת הנסיך בכפייה ממש. ידיהם היו כבולות באזיקים. הם ומשפחתם. כפי הנראה בתמונות הרבות שידיהם קשורות... מסכנים.
    ובכלל, בכל חג ומועד אתה יכול לפגוש את חסידי בעלז מגיעים אל האדמו"ר ופניהם נפולות, ומחפשים מאן דהוא שיטיף עליהם מילות של נחמה.
    ככה תתאר את זה, אמיתי

    השבמחק
    תשובות
    1. משל כחרס הנשבר, לכוולם גם לאדמור ממראקאש מגיעים בפנים קורנות מאושר עילאי ומרקדים כתיישים גם אם לא השאירו בבית מה לאכול, האושר הדבילי מסביב לגורו'ס שחתכו להם כמו אלה שלא לא מרשים כבר איש.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.