רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

העד המרכזי במכתב לרבנים: הוקיעו את הרב אלון - זועם על שבית המשפט לא שינה את עמדת הרבנים והתלמידים

הוא משוכנע היה כי לאחר ההרשעה יוקיעו אותו ירחיקוהו יורו לו שלא להתקרב לבית המדרש, ומה הוא ראה, כי למרות ההרשעה מפטירין כדאשתקד, שום דבר לא השתנה, תלמידיו ממשיכים לבא לשיעוריו והרבנים שהיו לצידו ממשיכים לעמוד לצידו, ולכן הוא החליט לכתוב מכתב שאני מביא אותה לכם כאן

מה שאותו תלמיד מתלונן לא הבין, כי בימינו לאדמו"ר מותר לעשות הכל כולל מעשים מגונים, ומי שידבר חלילה עליו אז אוי לו. הרב מוטי אלון עבור מאות מתלמידיו הוא כאדמו"ר ועבורם אין זה משנה מה היה, הוא בעיניהם אדם עילאי וכשיילך לבית הסוהר הם יאמרו כי הוא כמו אותם צדיקים שישבו בבית הסוהר ואדרבה בגלל שהוא הגיע לדרגה כל כך גבוהה לכן הוא יושב בבית הסוהר

מביא אני לכם כאן את מכתבו:

לכבוד
הרב יצחק דור, ראש הישיבה התיכונית "חורב"
הרב אברהם צוקרמן, ראש ישיבות ואולפנות בני עקיבא
הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון ויו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא
מר אלחנן גלט – מנכ"ל מרכז ישיבות בני עקיבא
ראשי הציונית הדתית, רבנים, מורים ומחנכים,

שלום רב,

מוריי ורבותי, אמש נפל דבר בישראל. בית המשפט השלום הרשיע את הרב מוטי אלון במעשה מגונה בקטין וקבע כי הוכח בפניו כי הרב אלון ביצע את המעשים מעבר לכל ספק סביר. בכך, שם בית המשפט סוף לכל מסע ההשמצות כלפי המתלוננים וקבע כי עדותם אמינה ומשכנעת.
גם אני עמדתי והעדתי בפני בית המשפט, למעשה הייתי התלמיד היחיד מתוך מוסדותיכם שהסכים לעמוד על דוכן העדים ולספר את האמת. זה אחד הדברים הקשים שעברתי בחיי. בית המשפט האמין לעדותי וקבע כי הרב אלון ביצע כלפיי מעשים דומים באופיים לאלו שביצע כלפי המתלונן. את המעשים קבע בית המשפט, ביצע הרב אלון בחדר ראש הישיבה! אותו חדר בו קיבל הרב אלון במשך שנים ארוכות מאות אם לא אלפי תלמידים לאורך כל שעות היום, לרבות בשעות הקטנות של הלילה.

קולכם לא נשמע

אודה ואומר, צרם לי שלכל אורך החקירה המשטרתית ולאחר מכן במהלך המשפט, קולכם לא נשמע. זולת אנשי פורום "תקנה", איש  מכם לא פרסם תמיכה במתלוננים ובמשפחותיהם, זאת למרות שהם בשר מבשרכם ולמרות שהמעשים שביצע הרב אלון התרחשו אצלכם ב"בית". במקום שבו היינו אמורים להיות הכי מוגנים בעולם מישהו נרדם בשמירה. ממש מתחת לאף של המחנכים, המזכירות, המורים והמנהלים, לא הצלחתם לדאוג לשלום התלמידים.
גם אם אנסה ללמד עליכם זכות שמא גם אתם נפלתם לקסמו של האיש ולא העליתם בדעתכם שדבר כזה יכול לקרות, הרי שלא נותר לכך מקום כעת, לאחר ההרשעה הברורה. כעת אין ספק. עכשיו תורכם להראות מנהיגות ולהוקיע את הרב אלון בצורה פומבית. להעביר מסר ברור של תמיכה במתלוננים, אלו שהעידו במשפט ואלו שפחדו מהמעמד ונשארו בבית.

עכשיו הזמן להבטיח לאלפי התלמידים שמתחנכים במוסדותיכם כי בכוונתכם לנקות את מוסדותיכם מכל רבב, שידע כל תלמיד ותלמידה שבית ספר הוא מקום מוגן ובטוח.

הפסיקו את מסע ההילולה

לצערי, קולכם לא רק נדם, חלקכם אף הביע בעבר תמיכה פומבית ברב אלון בטענה שהוא לא ביצע את המעשים. כעת הזמן לחזור בכם מן הדברים, להודות שטעיתם, שלא האמנתם, שלא ידעתם את העובדות לאשורן. עכשיו שאתם יודעים כבר את האמת, כפי שנקבעה בפסק הדין, קומו ואמרו בקול רם וצלול: "היה לא תהיה".
הפסיקו את מסע ההילולה סביב הרב אלון, קראו לשימוע לפני פיטורים למורים ומחנכים שמביעים תמיכה ברב אלון בעל פה או בהתנהגותם. גלו אפס סובלנות כלפי מי שמעז להוקיע את התלמידים המתלוננים וכלפי מי שמסלק ומשתיק את קולם השפוי של התלמידים כדוגמת קולו הבודד של נחום פצ'ניק.
כבוגר מוסדותיכם, וכמי שחשוב לו עתיד הילדים והילדות שמתחנכים שם, אני פונה אליכם בצפייה שתשמיעו את קולכם, ציבור שלם זקוק לקול הזה. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
בברכה,
א'


6 תגובות:

  1. הכותב טוען בעצם שפסק הדין הוציא את ה"אמת" לאור.

    הכותב נותן אמון בפסיקת בית משפט כאילו היא בת קול משמיים.

    כידוע , השופטים גם הם בשר ודם ואין להם אלא מה שעיניהם רואות -

    וכידוע יש גם בריות שרואות ולא יודעות מה רואות - ואין סיבה לחשוב שרק
    השופטים אינם כאלו.

    "אמת משפטית" אינה אמת מדעית - וגם אם הייתה מדעית - היא אינה
    וודאית.

    ובקיצור - השופט האמין לעד ולא לנאשם. אנו רשאים להאמין לנאשם
    ולא לעד יחיד. גם לנו לב כמו לשופט

    השבמחק
  2. חז"ל למדונו: "אין אדם רואה אלא מהרהורי לבו". דבר הניתן לפרשנויות שונות, כל אחד מפרש את זה לפי מה שהוא!

    השבמחק
  3. אני עורך דין פלילי וברצוני להסביר כמה דברים.
    בישראל אחוז המורשעים במשפט פלילי הוא 97% ובמעשים מגונים האחוז עומד על 99.8%. דבר שאין לו תקדים בעולם כולו.
    ידוע בקהילת עורכי הדין שנאשם במעשים מגונים שנופל לפני שופטת אשה סיכויו במשפט להגיע לזיכוי שואפים לאפס.
    מידיעה אני אומר שהשופטים בישראל חוששים לזכות עקב התקשורת ובגלל רצון לקידום אישי שבמקרים רבים נעצר עקב זיכוי שהוקע בתקשורת ויש לכך דוגמאות רבות כגון אצל השופט משה דרורי ועוד.
    שיטת המשפט בישראל פשטה רגל אי לכך הרשעה אינה משקפת את הצדק.

    השבמחק
  4. סגנון המכתב כולו אומר שיצא מבית מדרשה של יהודית שילת. אין א' ומעולם לא היה. המציאו דמות דמיונית וכותבים מכתבים בשמה. כל הכבוד לרב חיים דרוקמן שלא נכנס בפני התככנית והסחטנית הקטנה.

    השבמחק
  5. מוטי אלון אדם חסר מעצורים
    בזמנו נבחן אצל הרב מאשש זצ"ל שאמר לו שהוא בור ועם הארץ וסרב לתת לו סמיכה . לפתע התקשר לרב מאשש מר ינובסקי מנכ,ל הרבנות הראשית באותה תקופה ואמר לרב מאשש שאם ימשיך בסרובו לתת למוטי סמיכה כי אז ידאג להציק לו בסופו של דבר מוטי נתן דבר תורה וקיבל סמיכה

    השבמחק
  6. מגיע יישר כח גדול לאישים הדגולים של פורום תקנה ששמעו עדויות מסמרות שיער על מעללי הרב מוטי אלון בתלמידיו לאורך שנים, והזהירו את הציבור מפניו.

    נוכח המגוון הרחב של חברי הפורום, לא שייך כלל להעלות על הדעת אפשרות של קנוניה כנגד הרב אלון. חברי הפורום קנו את עולמם בהצילם צעירים רבים מלהמשיך להיות קורבנות של הרב אלון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.