רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2013

איך איים דרעי על משה ויהודית יוסף ואיך סיבך את כל משפחת יוסף

לכבוד
רבי חיים שאולזון הי"ו
איש האמת בדור השקר 
מאז שדרעי נכנס למפלגה התחילו הצרות עכשיו לאחר שקיבל את תפקיד היו"ר זה כבר לא צרות זה צרות צרורות ובצרורות. ימים לא קלים עוברים על מרן שליט"א ועל בני ביתו. היום כולם יודעים מאז שדרעי חזר אין יום ללא קטטה. דרעי שלח את אנשיו לארגן לרב אברהם בן מרן את הכתבות הוא נקרא למשה וזה נזף בו. השיחה הייתה קשה הוא חייב אותו להרים במקום טלפון לרביב דרוקר בערוץ 10 שיוריד את הכתבה. 
אבל דרוקר קיבל ממנו את הכתבה בתקופה שאריה חשב לפתוח מפלגה באותה תקופה הוא כבר הכין את תוכנית החיסול של ש"ס ושל בית מרן. הוא התחייב למשה יוסף שאם לא יחזיר אותו הוא יושיב את משה ויהודית בכלא. הוא לא הסתפק בכך הוא שלח לו חומרים שכבר קיימים אצלו ומשה הבין שהוא חייב להחזיר את דרעי.
דרעי היה עבריין ונשאר כזה סחיטה באיומים זה מה שעוברים אנשי ש"ס ובית מרן כל יום הוא מאיים "באם לא תשמעו בקולי" הוא מיד שולח איום. הוא באמת לא רצה את אברהם מהרגע הראשון. והוא הגיע יום יום למרן וסיפר לו שקשה לו לשכנע את אנשי ש"ס להצביע לאברהם. הוא סיפר למרן  עד כמה אברהם מתנהג בגסות ואנשים לא יכולים לסבול אותו. מרן עמד על דעתו תדעת תורה רק בני אברהם. אז דרעי עבר לשלב הבא כינס מספר עיתונאים והעביר להם את החומרים אברהם לא הבין את המסר שנשלח אליו על ידי עושה דברו של דרעי העיתונאי שלום ירושלמי. כשהמשיך לעמוד בעקשנותו אז כבר לא הייתה ברירה אלא להפעיל את המשטרה עם חקירה תחת אזהרה.
אברהם ירד ואז הגיע יצחק לדוד נאמן ביתו של אריה הוא התחייב על הרבנות הראשית בירושלים.
בבית כבר מדברים בקול גדול אריה אולי בנה את מרן אבל הוא הגורם היום שהופך את מרן לסמרטוט בעבר לא שמעו דבר כזה שרב יגיד לא שומע לדעת מרן או גם אם יגיד לי מרן היום זה כבר הפך לדבר שבשיגרה הרב עמאר מצפצף על הרב בוארון לא סופר את דברי מרן אליהו אברגל זומן לבית מרן ואמר שלא יבוא גם רצון ערסי מתנהג כאחרון התימנים העקשנים מסרב לקבל את דעת מרן. 
ולהכל יש אשם אחד אריה דרעי 
גם אם יפסיד ביום רביעי עדיין לא יכבדו אותו בזוגיה נאה וישלחו אותו מכל המדרגות כנהוג אצלנו אלא אז כבר תראה את דרעי מאשים את כל העולם חוץ מעצמו הוא תמיד צודק

2 תגובות:

  1. חלילה לך שאולזון לפעור פיך בגר"א דרעי שליט"א שהוא אדון עולם וכל באי עולם מצווים להשתחוות לו ולהלל את שמו. היזהר פן תלקה בגופך ובנפשך על שאכלת קורצא בקדוש ד'.

    השבמחק
  2. השאלה למה החזירו את הגנב אריה דרעי למע' הפוליטית

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.