רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בינואר 2013

מכתב של חסיד חב"ד על הסכנה המרחפת על עתיד עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל

לכבוד ידידי וידיד בית ה' הרה"ח ר' חיים שיחי' שאולזון
 
שלום וברכה!
 
זכיתי להכירך עוד בשנים הטובות בירושלים ובפרט את אביך הדגול ז"ל, שהיה סמל ליושרה ולאיש ציבור שדאג לכלל הציבור, ואני נהנה לראות שחזרת לתפקידך העיתונאי. ולכן אני רואה צורך לפנות אליך מעומק ליבי מהפחד הגדול של מה שהולך לקרות שוב פעם אצלנו בחב"ד. לצערנו הצעירים לא זוכרים מה שקרה לפני 21 שנים בבחירות תשנ"ב שיצחק רבין עלה לשלטון, אז הריצו רשימה של ר' אליעזר מזרחי והבטיחו לכולנו שיש סקרים שהוא שווה חמישה שישה מנדטים לפחות והסוף המר ידוע. הימין קיבל יותר קולות אבל לשמאל היה גוש חוסם בגלל הפילוג בימין ואצל הדתיים. הסיפור הזה עלה לנו ביוקר ועד היום משלמים את המחיר של הדם שנשפך כמיים, וארץ ישראל נמכרה לידי הערבים בגלל שכל אחד רצה להיות יותר "קיצוני" מהשני ולא היה לו נוח להתאחד עם השני.
 
אותו סרט וחלום בלהות חוזר אל חב"ד שוב, שוב פעם מפלגה מגיעה ומספרת שהם עוברים ופשוט עושים שטיפת מוח בחב"ד, דרך אתרי אינטרנט, תעמולה אגרסיבית לסחוט את חב"ד ושוב להפיל אותנו ומי יודע רח"ל איזה אסון יתרגש עלינו כעת שחב"ד שוב תביא למפולת של הימין וגוש השמאל יעלה. מה נגיד כעת שלא ידענו שלא אמרו לנו. וכבר כעת השמאל מדבר על גוש חוסם.
 
ר' חיים אין היום עם מי לדבר בחב"ד כולם מפחדים, אני פונה אליך בתחנונים כאיש מלחמה, אל תיתן לזה לקרות שוב. שחסידי חב"ד יצביעו לכל מפלגה דתית או חרדית שתעבור רק שלא יזרקו לנו שוב קולות לפח. כמה הרבי הזהיר מהדברים הללו שלא לאבד קולות, והנה שוב אנחנו נמצאים שוב לפני תהום, ר' חיים אני לא יודע מה אתה יכול להציל, אבל אין לי ספק שיהיו אנשים שפויים שארץ ישראל ותורת ישראל אכפת להם ולא יתנו שוב לשרוף 2 מנדטים של הדתיים. כאיש מבוגר אני לא יכול להירדם מעצם המחשבה שחב"ד שוב תביא בקולותיה לאסון נוראי על ארץ ישראל בגלל טיפשות של שריפת קולות. כמה פעמים עוד אפשר לסבול את השיגעון הזה. היכן הרבנים? היכן עסקני הציבור השפויים? אתם לא מבינים שכבר ראינו את התוצאות מסיפורים לא אחראיים כאלו? מי יכול לקחת אחריות על עצמו שימכרו את ארץ ישראל בגלל שהוא מדמיין לעצמו שהוא מצביע למפלגה הכי קיצונית. אחרי הבחירות סופרים את המנדטים לא את הקולות שהלכו לטימיון. תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מידי.
 
בברכת אגוט וואך 
(השם שמור במערכת)

3 תגובות:

  1. מה אפשר לעשות חב"ד מצביע למי שלא עובר. זה כבר חלק מהתנועה הזאת לשרוף 15 אלף קול. חצי מהציבור שלם מתפכח אבל יש עדיין כמה שמוכנים לשרוף את כל המועדון, ולראות גירוש יהודים ומדינה פלשתינית, העיקר שהם יוכלו להגיד אנחנו הצבענו למפלגה הכי טובה בעולם. נו שיערב להם. שלא יבואו ויטיפו מוסר אחרי זה לליצמן ופורוש או לבנט ונתניהו. שישבו במנהרות שלהם בכפר חב"S ויבואו בטענות רק לעצמם. אף אחד לא יספור אותם יותר. ואני מקווה שגם להצגות שלהם בכפר חב"ד לא יבואו שישלחו לשם את בן גביר.

    השבמחק
  2. גם בבחירות הקודמות אמרו שהאיחוד הלאומי של בן ארי וכצלה לא יעברו את אחוז החסימה, והם עברו בגדול - יותר ממאה אלף קולות!

    בכלל, כל ההמצאה הזאת בכל מערכות הבחירות האחרונות "כמה הזהיר הרבי שלא יצביעו למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה" - תראו לי מקום אחד שהרבי הזהיר על כך (היתה רק הוראה פרטית למזרחי לבדוק את אחוז החסימה, והוא לא עשה זאת. אך הרבי לא אמר על כך מילה, למרות שהיה ברור שלא יעבור, והיה ברור שהרבי לא רוצה שיצביעו לג').

    דבר אחד הרבי כן צעק והזהיר ובכה מאות פעמים, על כך שקולות של יהודים שומרי תורה ומצוות מכניסים לכנסת ח"כים שתומכים במסירת שטחים ואינם נלחמים בתוקף נגד ההתבוללות.

    עדיף שיילכו הקולות לפח מאשר שיתמכו בח"כים שמוכנים למכור את שלימות הארץ והעם למען עוד קצת תקציבים למקורביהם. זהו חילול ה' שאין עליו כפרה.

    מספיק לקרוא כמה פוסטים בבלוג של שאולזון כדי לראות כמה מטופש זה להצביע למפלגות החרדיות-כביכול, שלא מעניין אותם כלום מלבד ג'ובים למקורביהם וכסף למוסדותיהם. גם בנט לא יותר טוב מהם.

    מי שמסתובב בשוק הכרמל בת"א ובמחנה יהודה בירושלים - רואה שיש לעוצמה לישראל תמיכה עצומה, הרבה יותר ממה שהיה לאיחוד הלאומי בבחירות הקודמות. אם אכן (מה שכמעט אין סיכוי שיקרה) עוצמה לישראל לא תעבור - זה יהיה רק בכמה מאות קולות, ואז האשמה תרבוץ על ראשי אלו שעשו לציבור שטיפת מוח שלא להצביע לעוצמה לישראל.

    אם היו עושים שטיפת מוח כזאת גם נגד תנועת ש"ס - גם היא לא היתה עוברת...

    השבמחק
  3. שאולזון,
    המלחמה המטופשת שלך נגד אנשי ארץ ישראל השלמה מראה את אשר כולם יודעים, "מאבקיך" ו"דעותיך" הם רק בעד בצע ממון וד"ל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.