רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ נתניהו הסכים להצעת ארצות הברית לצאת מציר פילדלפי בשלב ב' של העסקה, אך בחמאס ומצרים דורשים  לפנות את הציר כבר בתחילתה. (כאן)

✅ לשכת ראש הממשלה: הדיווח ב"כאן 11" לפיו ראש הממשלה נתניהו הסכים שישראל תיסוג מציר פילדלפי - אינו נכון. ישראל תעמוד על קיום כל השגת יעדי המלחמה, כפי שהוגדרו על-ידי הקבינט - כולל היעד שעזה לא תהווה יותר איום ביטחוני על ישראל. והדבר הזה מחייב את סגירת הגבול הדרומי .

✅ פוליטיקו: עפ"י גורמים אמריקניים וישראלים,  המשא ומתן לעסקת חטופים וסיום המלחמה על סף קריסה - ואין הסכם חלופי שיכול לבוא במקומו.

✅ כאן 11: גורמים ישראלים עומדים על כך שישנם פערים בין האופטימיות שפיזרו בכירים אמריקניים, לבין המתרחש בחדרים הסגורים. בישראל אמנם נערכים לקיום הפסגה בקהיר - למרות חוסר הסכמות מוחלט בנוגע לציר פילדלפי בין ישראל למצרים 

✅ שר החוץ ישראל כ"ץ במאמר לטלגרף הבריטי: "עשרת החודשים האחרונים חשפו את האסטרטגיה המרושעת של איראן - השאלה כעת היא האם העולם ישים לב לפני שיהיה מאוחר מדי" :

✅ דונלד טראמפ על מועמדות של רוברט פ. קנדי ​​ג'וניור לתפקיד בממשל שלו אם יפרוש מתפקידו ותמך בו: "אני אוהב אותו מאוד. אני מכבד אותו מאוד... כנראה אעשה זאת, אם משהו כזה יקרה".

✅ עשרות הרוגים בשטפונות בתימן וביקורת על הפקרה של החות'ים: ההשלכות של השיטפונות משפיעים על חייהם של כרבע מיליון תימנים, פרנסתם של מאות אלפים נפגעה בעקבות ההרס באזורים חקלאיים. עד כה, נפצעו לפחות 600 אנשים במחוזות חודיידה ומארב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.