רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ הלפרין ב'קול חי': אף משרד ממשלתי לא מוכן לקחת על עצמו השנה את האחריות לטיפול בנסיעת רבבות המתפללים לאומן בראש השנה, משרדו של השר פרוש הבהיר למל"ל שהפעם לא יוכל לקחת על עצמו את הנושא בשל המלחמה, המורכבויות הביטחוניות וקיצוצי התקציבים 

✅ עוד מהלפרין ב'קול חי': בפורום מנכ"לי משרדי הממשלה לאחרונה הבהיר גם משרד הדתות שאין ביכולתו לעשות זאת, לאור שאלת משרד החוץ "מי יהיה אחראי". משרד רה"מ יצטרך להתערב באופן מיידי כדי שהמתפללים לא יופקרו לחסדי הרשויות באוקראינה 

✅ אחרי חילוץ 6 גופות: 109 חטופות וחטופים עדיין בשבי חמאס. ההערכה היא כי 57 בחיים (אלמוג בוקר).

✅ אברהם פריינד: כמה סיפרו לנו בתקשורת שרה"מ נתניהו מפקיר את החטופים ולא רוצה עסקה. התדרוכים הגיעו אפילו מצוות המו"מ של החטופים. בסוף עומד מזכיר המדינה האמריקני שלא ידוע בחיבה רבה לנתניהו ואומר - נתניהו רוצה עסקה (לא מופקרת) חמאס הסרבן. אפשר להעריך שגם אחרי הדברים הברורים, באולפנים לא יירגעו .

✅ ‏אביבה סיגל ששוחררה מהשבי ובעלה קית' עדיין חטוף, לאחר פגישתה עם בלינקן: קיבלתי ממנו את הרושם שנתניהו מעוניין בעסקה שמונחת על השולחן (כאן).

✅ גורמים בסביבתו של ראש המוסד ברנע: "בכל הפגישות עם משפחות החטופים ראש המוסד אומר להם שהוא מאמין שכמו שהיה רוב ברור ומוצק לעסקה הראשונה, יהיה רוב בקבינט ובממשלה לעסקה נוספת. אין לו שום אינטרס להגיד אחרת ממה שהוא מאמין בכל ליבו".

✅ נתניהו למשפחות השכולות ומשפחות החטופים: "ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פלדלפי וממסדרון נצרים למרות הלחצים אדירים לעשות את זה. אלו נכסים אסטרטגים, גם צבאיים וגם מדיניים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.