רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ לשכת רה"מ הפיצה בשם גורם מדיני הודעה נגד מדליפים אנונימיים מדיוני השיחות על עסקת חטופים: "צאו לציבור, תגידו את דעתכם באופן ישיר, ואל תתחבאו". (כאן)

✅ ההודעה המלאה של הגורם המדיני: ההדלפות מהדיונים הסגורים על עסקת החטופים הן שערורייה. הן גורמות נזק עצום למגעים לעסקה, למשפחות, ולחוסן הלאומי. אותם מדליפים עלומים גם אמרו שבגלל התלות באמריקנים, אי אפשר להיכנס לרפיח. אני אומר להם: צאו לציבור, תגידו את דעתכם באופן ישיר, ואל תתחבאו באופן אנונימי. צאו ותגידו לעם שאתם מוכנים לצאת מציר פילדלפי, לקבל פחות מ-20 חטופים, ולוותר על כל בקרה של כניסת אמצעי-לחימה ומחבלים מציר נצרים.

✅ הפסגה הנוספת בקהיר שמתוכננת להתקיים בנוכחות ראש המוסד ברנע נמצאת בסימן שאלה, עד להתקדמות במגעים. נכון לעכשיו אין התקדמות שמצדיקה פסגה שכזו. (13).

✅ שיעור האבטלה ירד לשפל של 2.8% ביולי לפי נתוני הלמ"ס. שיעור התעסוקה עצמו הסתכם ב-61% לעומת 60.8% ביוני לפי נתונים מנוכי עונתיות

✅ אביבית מיסניקוב ב-N12: בעקבות הפקעת המחירים של חברות התעופה, השרה רגב פנתה במכתב דחוף לשרים ברקת וסמוטריץ׳: "דורשת לפקח ולהחיל הגבלות על מחירי התעופה בעת מלחמה. עלינו לחזק את חברות התעופה הישראליות, אך גם לשמור על האינטרס של הצרכנים".

✅ אירח ועקץ: נעצר חשוד בהונאת משפחות מפונים במיליוני שקלים
בעל מלון שבו התארחו משפחות מפונים לא דיווח לרשויות על עזיבתן וגרף לכיסו במרמה את הסיוע הממשלתי. המפונים גילו את התרמית כאשר ניסו לקבל את כספם מביטוח לאומי.

✅ מקורות מזוהי פת"ח: חמושים רעולי פנים של חמאס פרצו היום לסניף בנק פלסטין בנציראת במרכז הרצועה, חטפו את מנהל הבנק והובילו אותו למקום לא ידוע. (אבו עלי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.