רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ יעקב ריבלין בחצות בסקופים: היועצת המשפטית תסכים כנראה לדחיה של מספר חודשים בביצוע גזירת המעונות אך לא מטוב לב.  היא חוששת שאם תסרב בגץ עשוי לתת להורים ובעלי המעונות שהו להתארגן כפי שהיה בתקופת ליברמן. היא גם חוששת מהחלטת ממשלה נגדה שעשויה לבטל את הגזירה עד שבגץ יתערב שוב. מה שיכול לארוך עוד מספר חודשים.

✅ עיתון 'הארץ' סרב לפרסם מודעת מחאה נגד עיריית תל אביב על הוראת העירייה לאסור תפילה במרחב הציבורי.

✅ ישראל הרשקוביץ: קריסתה של חב' 'בסדנו' שמתמודדת בימים אלו בפני כינוס הליכים, אמורה להביא לחשבון נפש אצל אלו שבגללם הצליחה החברה לגרוף את כספם של האברכים התמימים – שעתה יגלו כי כספם אבד וההבטחות שהובטחו להם התפוגגו * והאשמים אינם בעלי 'בסדנו'. מי שאשם בכך הם דווקא בעלי העיתונים החרדיים שדאגו לפרסם את החברה, ואף הוסיפו חטא על פשע כשלא פירסמו את אזהרת הרשות לני"ע * ככה זה כשמה שעומד מול העיניים הם רק הפרסומים ולא הדאגה לקוראים

✅ עו"ד שמואל הורביץ ('איחוד הישיבות') בחצות בסקופים: רק לאחר שיגיעו 3 צווי גיוס ויוכח שהמל"שב קיבל אותם, אז יוצא נגדו צו יציאה מן הארץ. תמיד ניתן לבדוק ברשות האוכלוסין ליתר ביטחון אם יש צו עיכוב.

✅ הרב לייבל ואנשיו מתכננים הפגנת תמיכה בלשכת הגיוס בירושלים נגד החרדים שהם נגד הגיוס - מחר יפגינו רבני ודייני 'העדה החרדית' בכניסה ללשכת הגיוס - החילונים יסייעו לחרדים המודרניים להילחם בחרדים שאינם מתגייסים

✅ הפלג הירושלמי: מחר החל משעות הבוקר המונים יתייצבו ברחוב רש"י בסמוך ללשכת הגיוס, כדי לפעול להסברה בקרב אותם נערים שקיבלו צו גיוס, וכדי למחות נגד הרדיפה של עולם התורה בארץ ישראל .

✅ חודשים לאחר שהוגש בכנסת מתווה הגיוס החדש, 71% מהישראלים לא מאמינים שהממשלה הנוכחית תפתור את משבר הגיוס - כך עולה מסקר של תנועת "פנימה" שנערך בקרב מדגם מייצג של 500 ישראלים, ובהם גם משרתי מילואים. (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.