רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במאי 2024

מבזקים

 

✅ בכיר חרדי לריבלין ב'בקהילה': גדעון סער הוא כמו תבלין חריף - כשלעצמו הוא לא ראוי לאכילה, אבל אם מוסיפים אותו לתבשיל הוא נותן לו טעם רב.

✅ בן גביר על גנץ: "מגיש הצעת חוק לפיזור, אבל נשאר בממשלה. גנץ והחלטות, תמיד התקשו ללכת יחד".

✅ בגצ דחה את עתירת השר וסרלאוף שטען לאכיפה בררנית לטובת מפגיני קפלן. השופט עמית:  "איני רואה להיגרר  אחר העותרים ולהשוות את הנעשה בימים אלא במקומותינו לפעולות האכיפה שנעשו לפני למעלה מ-30 שנה בקשר למחאות וההפגנות כנגד הסכמי אוסלו או לפני 19 שנה בתקופת ההתנתקות". (עמית סגל)

✅ רעידת אדמה בוועדה לבחירת שופטים: בטרם ההשבעה, יתקיים דיון חדש לגבי ההחלטה למנות את עו"ד סמי ישראל לתפקיד שופט - זאת בשל טענות כי הסתיר מהוועדה ביקורת חריפה שהוטחה בו על ידי רשם החברות ומבקר המדינה (אברהם בלוך).

✅ הסנאטור הרפובליקני לינזדי גראהם, המבקר בישראל: יורש העצר הסעודי אינו מצפה מישראל שתסכים לאי השמדת הגדודים של חמאס. אף אחד בסעודיה לא מבקש שתשאר נוכחות צבאית של חמאס בכדי להגיע להסכם, האינטרס של כולם הוא להשמיד את רשתות הטרור הללו

✅ שר הביטחון יואב גלנט ומזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין שוחחו על פתיחה מחודשת של מעבר רפיח למעבר סיוע הומניטרי. שר הביטחון הדגיש בפני מזכיר ההגנה כי ישראל לא מתנגדת לפתיחת המעבר, אך לא תסכים להעביר את האחריות לאנשי החמאס או לגורמים המקושרים לארגון הטרור .

✅ אינטלי טיימס: ניסוח מעניין בהודעת חמאס מהערב ולפיה יהיו מוכנים להגיע לעסקת חטופים "מקיפה" (כל החטופים?) אם ישראל "תעצור" (צריך לבדוק את הנוסח המדויק) את המלחמה. באתר "סאברין" (ע"ש יחידת הקומנדו) של משמרות המהפכה עוסקים במכסות הגיוס של החרדים והיכולות של צה"ל להיערך לגיוסם. גם הם מתעניינים בבניין הכוח של צה"ל.

✅ משרד החוץ של ארה"ב: ההצעה האלג'יראית שהועלתה במועצת הביטחון להפסקת אש בעזה "אינה מאוזנת" (כאן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.