רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במאי 2024

צימוקים

 

✅ ש"ס תמנה נשים בגוף הבוחר את הרבנים רח"ל ולזה הם קוראים אידישקייט - חנן גרינווד: שר הדתות מלכיאלי ימנה עשר נשים כנציגותיו בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים. כך נאמר בתגובה למכתב של ארגון "אמונה" שפורסם אתמול בישראל היום

✅ הלפרין בקול חי: בדגל התורה שוקלים להריץ כמועמד לרב הראשי את הרב קלמן בר, רבה של נתניה

✅ יוסי אליטוב בטורו ב'משפחה': החריש העמוק שעושה הגאון רבי משה חיים לאו בגוף הבוחר לרבנות הראשית נותן את פרותיו והוא צובר תאוצה חזקה בקרב כל הקהלים. הבוקה והמבולקה השוררת בציונות הדתית יכולה להעניק לרב לאו רוב גדול.

✅ ביני אשכנזי: ראיתי שמצייצים על החוק של הרב הראשי בוועדת השרים לחקיקה לגבי שינוי גיל הרב הראשי שזה עבור הרב יעקב שפירא, אז מבלי לחוות את דעתי על המועמדות שלו, אני יודע שיש אנשים שהשתעשעו ברעיון להריץ את הרב אשר וייס החסידי שגם עבר את גיל ה70 אשר מאוד פופולרי בציונות הדתית. זה ממש לא רק הרב יעקב שפירא

✅ ישי כהן: זה מדהים. ח״כ משה סעדה רוצה להעביר חוק שיאפשר לרבנים מעל גיל 70 להתמודד לתפקיד הרב הראשי. החוק אמור לסייע בין היתר לרב יעקב שפירא ראש ישיבת ׳מרכז׳ ומבכירי הרבנים במגזר, אבל באופן מפתיע היחיד שמתנגד כעת להעלאת הצעת החוק הוא השר בצלאל סמוטריץ׳.

✅ יוסי שטארק:  יו”ר מפלגה חרדית ושר נוסף במפלגתו עלו למירון בל”ג בעומר, אך הצליחו לחמוק מהמצלמות

✅ מכתב חריף של המרא דאתרא של מודיעין עילית הגר"מ קסלר נגד הרישום בכיתה ז' שיזמו רשמים לישיבות הקטנות. "זה עסק ביש, צריך להתרחק מאדם רע המבקשים את נפשם" (קולדצקי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.