רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2024

מכתב ללוחם מג״ב


מכתב ללוחם מג״ב 
קוראים לי מיכל ואני כותבת לך מכתב עם דמעות בעיניים בתקווה שזה יגיע אליך הלוחם מג״ב שדחף את הישיש המבוגר בהילולת הצדיק רבי שמעון בר יוחאי זכותו תגן עלינו. 
אני רוצה להאמין שאתה אדם לפני שאתה שוטר,
אני רוצה להאמין שלא התכוונת,
אני רוצה להאמין שאתה מתבייש, 
אני רוצה להאמין שאתה מתחרט
ומתחרט באמת ולא בגלל שכולם מזועזעים. 
אז בבקשה ממך תחזיר לנו את האמון 
בבני אדם. בבקשה ממך תהי׳ה אדם 
תתעלה על עצמך ותלך לבקש סליחה 
תלך לרצות את האדם הזה שיכול להיות סבא שלך. תבקש סליחה בשם האנושות בשם הרחמים. 
תרד על הברכיים שלך ותבקש מחילה. 
את המראות האלה ראינו בשואה וברדיפות איומות מול היהודים אל תהי׳ה 
זה שיזכיר לנו את הכאב הזה. 
אני רוצה להאמין בך שיש בך משהו טוב 
ותמיד תזכור שלסליחה יש כח אדיר והיא שוברת מחיצות. 
ואני מאמינה בשבילך שהקללה תהפך לברכה מאת השם יתברך ובזכות רשב״י 
ובטח בזכות היהודי שנפגע. 
אני גם רוצה לסלוח לך על הכאב שפילח את ליבי
תעשה את המעשה הנכון בבקשה הלב שלנו כבר מרוסק לאלפי רסיסים תהי׳ה זה שיתחיל לאחות אותו. 
מודה ועוזב ירוחם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.