רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במאי 2024

מבזקים

 

✅ מכה קשה ואנושה לגור וויזניץ - האדמו"ר מבאיאן התקשר למאיר פרוש לעודד אותו אחרי ההשמצות

✅ יוסי שטארק: הסערה סביב מירון תודלקה השבוע על ידי מתחרים פוליטיים של השר פרוש. יועצים של שר חרדי גם ביקשו להדפיס מאות אלפי פאשקווילים נגד פרוש, ולנצל את העליהום בציבור בעקבות אירועי מירון – אך בסוף, הפאשקווילים לא פוזרו.

✅ פשקווילים מול פשקווילים - הסיבה שגור החליטה שלא להפיץ פשקווילים נגד פרוש מפני שהיו כבר מוכנים פשקווילים נגדם, ולאחר הרהור שני הבינו שהם עלולים להפסיד כאן

✅ ׳כלכליסט׳: העיקול לחשבון הבנק של החינוך העצמאי הגיע לאחר שצברו חוב של 80 מיליון שקל. החוב המקורי הוא על 35 מיליון, כל היתרה זה ריביות והצמדות מ-2014. האוצר לא יכול לבצע בדיקה על הרשת כי אין לו גישה לנתוני הרשת

✅ אברהם פריינד: משבר החינוך החרדי מחריף: במשרד האוצר הציעו לגפני לשלם כעת רק את השכר הבסיסי במשכורות בלי התוספות הנדרשות (קרנות, פנסיה וכו'). גפני דחה את ההצעה המבזה מבחינתו על הסף ונראה כי איום ההתפטרות קרוב מתמיד. 

✅ גורם בכיר בדגל התורה: "הצעה מבזה שאיש לא היה מעלה על הדעת להציע למורים ומורות בחינוך הכללי. רק לציבור החרדי יש תחושה שאפשר  לעשות מה שרוצים וזה יעבור בשקט. עד כאן!".

✅ ׳ווינט׳: התפטרות במשרד האוצר: נועה היימן סגנית הממונה על התקציבים באוצר, מי שמטפלת בשנים האחרונות בתקציבים של המגזר החרדי, החליטה לפרוש מהתפקיד.

✅ אבי מוסקוב: ‏ח״כ נעמה לזימי פנתה במכתב ״דחוף״ לראשי משרד האוצר וליועמ״שית נגד העברת התקציב לחינוך העצמאי. לדבריה, ״שר האוצר והממשלה מנסים לבצע מחטף תקציבי לא חוקי״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.