רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2024

ההתאבדויות במודיעין עילית ובעיית הבחורים בגילאי 13-20 בעיר


בס"ד אייר תשפ"ד

לכבוד מזכה הרבים כפשוטו הרב חיים שליט"א

מי  לא שמע על מקרי ההתאבדות הרבים במודיעין עילית רק השבוע שעבר

בחורים צעירים, רק 19 שנים וכבר מתאבדים......

ידוע ומפורסם שיש במודיעין עילית בחורים רבים מאוד בגילאי 13-20 שהמסגרות הרגילות לא מתאימות להם ולא יכולות להכיל אותם. אין במודיעין עילית שום מסגרת לנער שאינו מן השורה, לנערים בעלי קשיים רגשים, לנערים עם קשיי תקשורת: סחיסואיד , ADHD , סף תסכול נמוך מאוד, תסמונות קלות, אימפולסיביות, אוטיזם נמוך, או בעלי כישורים חברתים ברמה נמוכה. הבחורים הללו נפלטים, ובצדק, מהמסגרות הרגילות, ואין להם לאן ללכת.

הם מסתובבים ברחובות ,ללא מסגרת מתאימה, ללא אנשי מקצוע, ללא טיפול רפואי -שבשבילם זה פיקוח נפש, והנה לך הראיה, 3 התאבדויות בשבוע אחד!!!

 הרב קסלר שליט"א כפי שידוע  לכל העולם הוא רק בובה על חוטים, אין לו שום כושר הנהגה אין לו שום כושר שליטה בנעשה בעיר כולם מצפצפים עליו,

והנה לדוגמא, רק אתמול כל הת"ת עשו יד אחת עם ראשי הישיבות כולם, ונסגר הרישום לשנת תשפ"ו, וזרקו לו חול בעיניים, חוץ מלכתוב מכתב בכייני, אין לו שום שליטה והנהגה בעיר!!!!!

נעבור לעירייה

ופה זה סדין אדום בוהק, אין בעירייה שום מענה, משום צד ומשום פינה למקרים כאלו, העירייה ומי שבראשה משקרים משקרים משקרים במצח נחושה, שהם כאילו מטפלים......

אני הכותב, הסתובבתי במסדרונות העייריה קרוב ל-10 שנים, כל מה שנעשה שם זה רק בלבולי מח.

במכתב הבא אפרט לך מי בעלי התפקידים ברווחה, ודרכי העבודה שלהם. וחוץ מלשמוע ההורים, ולשלוח לועדה, אין שום מענה במודיעין עילית.

הרב חיים

האם אתה יודע כמה נערים ונערות יצאו מהעיר מגיל 12-13 וכיום הם בני 25, מבלי שהיו יום אחד במסגרת לימודים, או מסגרת תומכת?

יש מאות נערים ונערות כאלו, לא רק שאין בעיריית מודיעין עילית מענה "לנערים ונערות חינוך מיוחד" העירייה גם משקרת ומוציאה דוחות שקריים לגופים בעלי כסף ובעלי יכולת לעזור, בדוחות הללו העירייה מראה פעילות, השקעה כספית , טיפול רגשי וכו', והכל מא'-ת' שקר, העירייה לא רק שלא עושה... העירייה ומי שבראשה דוחים בשתי ידיים כל מי שמנסה לעזור לנערים/ות, העירייה מוציאה כספים במרמה,[ובמכתב הבא נכתוב גם מה מקורות הכסף,כגון קק"ל....] והכסף הולך.....רק ה' וגוטרמן יודעים לאן.

אני פונה מכאן לכל מי שרואה וקורה מכתב זה ויש לו דרך לעזור בידע, בהכוונה, בממון אנו רוצים להקים מסגרות לנערים/ות הללו, הן לכאלה שהם תרום נשירה והן לאלה שכבר נשרו, מדובר במספרים דו ספרתים ותלת ספרתים, הנוער צריך וזקוק, לליווי מקצועי, טיפול תרופתי, פעילות בונה במשך היום, וכמובן לימודים

ההורים לא מסוגלים לתת יד "אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים", אברכים יקרים שמנסים לתת מזמנם ולעזור, לא מסוגלים לתת מענה הולם ומקיף, מודיעין עילית חייבת את העזרה שלכם, הגופים הגדולים, בואו לעיר תמצאו את העסקנים האמיתיים, תראו את הבחורים/ות, תפגשו איתם, תדברו איתם, תפגשו עם ההורים,תדברו גם איתם, תראו כמה וכמה הורים יש להם ילדים שבנם/בתם לא למדו מעולם בבית ספר.

אני יודע שמר גוטרמן יפעיל את כל המנועים בשביל לטרפד כל פעילות ברוכה שלנו, אני יודע שיש למר גוטרמן את הבית הירוק ואת בת נדיב, האם זה נותן מענה לכולם???? האם זה מכסה את כל סוגי הבעיות? האם זה מכסה כל שכבות הגילאים? האם זה פועל למנוע תרום נשירה? הרי יש כאלו בגילאי 12-14  ויש כאלה בגילאי 16-17 ויש בגילאי 18-20 וכל סוג, כל חבורה עם סוג הבעיות שלהם, יש כאלה עם בעיות רוחניות, יש כאלה עם בעיות נפשיות, יש כאלה עם בעיות התנהגותיות, איך אפשר לתקוע את כולם בבית הירוק??? איך אפשר לסמן הצלחה??

חייבים לפעול ולמצוא פתרון לכל קבוצה וקבוצה

יש בעיר כמה וכמה גופים שמנסים להתקדם, אך העירייה בולמת את כולם, כל גוף מחזיק כמות של עשרות בחורים/ות, ומנסה לתת להם מענה תומך וקידום באין ספור תחומים, אבל מי שמבין ויודע בתחום הזה, חייבים עזרה ענקית

אנא ה' הושיעא נא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.