רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במאי 2024

מבזקים

 

✅ הכתב הפוליטי יקי אדמקר ('וואלה') על אפשרות של עריקים בליכוד שיתמכו בפיזור הכנסת ב-103: "אני חושב שלא, אני שומע קרוב ל-5 שנים סיפורים על חברי כנסת מהליכוד שיצביעו נגד הקואליציה"

✅ הליכוד: הזדעזענו לשמוע את דבריו המסיתים וחסרי האחריות של ראש מפלגת העבודה החדש - יאיר גולן. מדובר בדברי בלע לעידוד סרבנות בזמן מלחמה, שפוגעים בסיכויים להחזיר את החטופים, מסכנים את חיי הלוחמים בשטח ופוגעים בביטחון המדינה. כל זאת בשביל ההזדמנות להפיל את הממשלה, אין סוף לשינאה.

✅ אריאל כהנא: בתוך שלושה ימים בלבד מכיבוש בסערה של מפלגת העבודה, יאיר גולן הצליח להיתפס בסרטון הקורא לסרבנות, להיכנס לעימות עם בני גנץ והאב השכול, השר לשעבר יזהר שי, ולחטוף על הראש מגדעון סער. כל עוד זה הפרטנר העתידי בממשלה לאומית שמתיימרת להחליף את נתניהו, שלטונו מובטח לנצח

✅ השר בן גביר: היועמשי"ת עדיין שותקת, גם כאשר מדובר בביטחון המדינה, היא מעדיפה להמשיך בהתנהגותה כיו״ר האופוזיציה בפועל. היא חייבת לפתוח בחקירה פלילית נגד יאיר גולן

✅ בעקבות הקריאה ל"אי ציות אזרחי": המשטרה פתחה בבדיקה נגד יאיר גולן בחשד להסתה (ישראל היום)

✅ ח"כ משה סעדה ('הליכוד') ב'רדיו 103' - קורא לנתניהו לצרף את סער לממשלה: הוא ביקש להיות בקבינט המצומצם ולא אפשרו לו, עכשיו זה הזמן להחזיר אותו.

✅ יהודה שלזינגר: ‏אתמול נאום אייזנקוט. ‏היום הצעת חוק פיזור. תחילת שבוע חוק הגיוס. זאת הולכת להיות פרידה ארוכה  ומתישה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.