רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2024

הערות והארות

 

זקני ירושלים היו אומרים בשם ר יוסף חיים זוננפלד זצ"ל שפורים תמיד תהיה גשומה כדי שלא יהיה פריצות ושחץ והוללות ברחובות, בילדותינו זה היה בדרך כלל, בשנים האחרונות כמעט ולא היו גשומות
=================
בין אור לחושך!
כשפלשתינים מתפללים - יהודים שומרים עליהם.
כשיהודים מתפללים - פלשתינים מנסים לרצוח אותם.
כפלשתינים חוגגים חגים - יהודים מאחלים להם חג שמח.
כשיהודים חוגגים חגים - הם חוששים לחייהם מפיגועים ורצח על ידי הפלשתינים.
רמדאן חמים!
(ישראל אלדד)
=================
החליפו ראש עיר באלעד וכבר מחללים שם את השבת - קבלת שבת תערך בכניסה לאלעד כמחאה על חילולי השבת בכניסה לעיר בהשתתפות רבנים ומאות תושבים שימחו על חילולי השבת.
=================
נדב איל בעברית: נאום צ'אק שומר הוא "מכה אישית קשה לנתניהו". 
נדב איל באנגלית: "לא אכנס לתוכן הנאום של צ'אק שומר. אני רק רוצה להעלות שאלה: האם הנהגת הדמוקרטים והבית הלבן החליטו להציל את הקריירה הפוליטית של ביבי? ... כי אם זו כוונתם הם עושים חתיכת עבודה מעולה".
=================
נתי קאליש: במדינה מתוקנת רמטכ"ל כושל היה יושב בבית/בכלא. רק בישראל יש לו אומץ למנות את הדור הבא. הכל רקוב מהשורש
=================
סנאטור טד קרוז מחסל את צ'אק שומר:
"ב-24 השעות האחרונות ג'ו ביידן ובכירי ממשל ביידן העניקו לאיראן ויתור על סנקציות בסך 10 מיליארד דולר(!), הטילו סנקציות על יהודים ישראלים, ואמרו שהעדיפות העליונה של ישראל צריכה להיות סיוע לעזתים. כעת המנהיג הדמוקרטי שומר קורא להפיל את ממשלת ישראל בזמן שישראל נלחמת במלחמות קיומיות, ועושה נזק בלתי יאומן לביטחון ישראל וליחסים בין ארה"ב לישראל. אני גאה לקרוא לבנימין נתניהו חבר, אבל זה לא רלוונטי לכמה מטורללת באופן בלתי נתפס, ומזיקה כל ההתנהגות הזו של המפלגה הדמוקרטית.
כמו לכל מדינה, שלא לדבר על כל בעלת ברית, לישראל יש זכות לבחור את הממשלה שלה והעדיפות העליונה שלה צריכה להיות הגנה על אזרחיה. לא ייאמן שצריך להסביר את העובדות הבסיסיות האלה, אבל כנראה שהדמוקרטים שכחו אותן."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.