רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2024

צימוקים

 

✅ העתירו: החמרה קלה במצבו של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי יהודה עדס. בישיבה פרסמו בקשה להרבות בתפילה לרפואתו השלמה של רבי יהודה בן חיה אסתר עדס לרפוא"ש (קולדצקי)

✅ ‏זקן חברי מועצת גדולי התורה מרן האדמו"ר מביאלה שוחרר מבית החולים

✅ בקרב תלמידי הרב מאזוז מתארגנת יוזמה שביום עזיבת יצחק יוסף את הרבנות לקיים "עצרת ברוך שפטרנו" בכותל.
אירוע עוצמתי בכל קנה מידה יהודי. העצרת בכותל לשמחת לכתו תהיה בבחינת ברוך שפטרנו והודיה ובקשה לעתיד שלא יבחר אדם רע שכמותו….

✅ הילד הבכור שנולד לגאון רבי צבי קושלבסקי בן ה88 ביום ראשון השבוע אין לו תאריך ל"בר מצווה", כי נולד בל' אדר א'. בעוד 13 שנה זה לא שנה מעוברת ואין ל' אדר. יש בזה נידון רציני מתי הוא נהיה בן 13, האם בא' אדר, כ"ט שבט, או כ"ט אדר ועוד אופציות. בעז"ה מצפים שהמשיח יפתור 

✅ נכדים של איש החסד הרב אורי לופליאנסקי נפצעו בתאונה הקשה אמש בכביש 6, הציבור מתבקש להעתיר בתפילה עבור יהודה בן רבקה, נתן יחזקאל בן שולמית רחל, מלכה בת שולמית רחל, יעל בת שולמית רחל, ציפורה ליבא בת שולמית רחל ואיילת בת שולמית רחל בתוך שאר חולי עמו ישראל

✅ הרב הראשי מטעם יצחק יוסף מבהיר את דבריו ממוצ"ש: "אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם של החיילים שנהרגו על קידוש השם במלחמה. כל דברינו במוצאי שבת היה אך ורק בשבח התורה שחייבים להמשיך ולחזק את לימוד התורה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.