רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ גנץ מעודד מפגינים נגד החרדים - גנץ למפגינים מחוץ לביתו שקראו לו לא להתקפל מהדרישה לשוויון בנטל: "המאבק שלכם צודק. אעשה הכול כדי להגיע לפתרון"

✅ לירן תמרי: התאונה בגבעת אסף בה נהרגו 3 צעירים מקהילת ׳שובו בנים׳: כונני איחוד המתגוררים סמוך לזירת התאונה התקשרו למוקד מד״א לקבל פרטים לגבי מיקומה, בתגובה השיב המוקדן ש״האירוע בוטל״ ועל כן לא יצאו לזירה "אני גר שתי דקות משם, זה רודף אותי", סיפר אחד מהם. מד"א: "המוקדן הועמד על טעותו" 

✅ ח"כ רם בן ברק לפגוש את העיתונות לקראת הפריימריז ב'יש עתיד': מסכים להגיע לעימות עם לפיד באולפן

✅ ורטר ב'הארץ': התוכנית המקורית של סער היתה לפרק את החבילה עם גנץ ב–16 באוקטובר אשתקד, או לכל המאוחר בתחילת נובמבר. המלחמה שיבשה

✅ גדעון סער ב׳פגוש את העיתונות׳: ״אני אגיד את זה לאט כדי שזה יהיה ברור - אני. לא. חוזר. לליכוד. לפני המלחמה לא תמכתי בנתניהו - ואחרי המלחמה לא אתמוך בנתניהו. הקשקושים באולפנים מעוררים בי גיחוך״.

✅ השר גדעון סער בפגוש את העיתונות: גנץ הציע לי 8 שריונים, אבל בתקופה שהנושא הפלסטיני חזר להיות נושא מרכזי אני צריך לדעת מה עמדותיו. גנץ אמר לי שהוא דרש 3 מקומות בקבינט אז מה פתאום הוא מתנגד? קבינט מלחמה לא צריך להיות עוד מטכ"ל, צריך אנשים שבאים עם ניסיון והבנה מדינית ואסטרטגית שיכולים לאתגר

✅ עמית סגל: דרישת סער להתמנות לקבינט המלחמה לא תואמה עם נתניהו וכולאת אותו בין הפטיש לסדן לאיזמל. אם ייעתר - יסבך אותו עם גנץ, ועם בן גביר וסמוטריץ שידרשו גם הם. אם יסרב- סער יפרוש ויאתגר אותו מבחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.