רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל: אם הסיפור הוא איום של דרעי שהמשלחת לא תיסע בשבת אז איך המשלחת עוד לא יצאה למרות שכבר ראשון בצהריים? הסיבה היא שבפועל עדיין לא התקבל אישור הקבינט עצמו לקווים האדומים של המשלחת וזו הסיבה, לא השבת.

✅ בוועדת שרים לחקיקה נדחתה הצעת חוק של חה"כ מרב מיכאלי לביטול הרבנות הראשית לישראל. השר יריב לוין אמר בהומור בוועדה: "יש טעות בשם החוק כי מי שהציע אותו לא רוצה לבטל את הרבנות הראשית אלא את היהדות". (אברהם פריינד)

✅ קרב גרסאות - המפכ"ל שבתאי: "יש 40,000 מתפללים בהר". בסביבת השר "נוכחות דלילה מאוד, 16,000 בלבד"

✅ הילולת רשב"י במירון תשפ"ד: משרד ירושלים ומסורת ישראל ממשיך בהיערכות להילולא בהובלת הפרויקטור יוסי דייטש והשר האחראי מאיר פרוש, בתקווה ותפילה לרגיעה ביטחונית בצפון. בעקבות מסקנות ועדת החקירה – הוקם אגף מירון וחיים רוזנשטיין מונה לסמנכ"ל במשרד. מתווה ההילולא נמצא בשלבי תיאום סופיים.

✅ אגודת ישראל באמריקה הוציאה הודעת מחאה רשמית נגד מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר על דבריו נגד ראש הממשלה נתניהו

✅ ׳בקהילה׳: בסיכומה של מערכת הבחירות ניתן לומר שמבחינת דגל התורה הדיל עם שלומי אמונים ובעלזא השתלם להם והם זכו בראשות העיר בית שמש במקום שצפוי להפוך במהלך הקדנציה הקרובה לעיר החרדית הגדולה בישראל. מוקדם לדעת מה יהיו ההשפעות על מערכת הבחירות לכנסת, אך אין ספק שהציר קוצר השבוע את פירותיו בהנאה ונערך להמשך.

✅ עוד מ׳בקהילה׳: ראוי להזכיר כי ציר שלו״א דגה״ת ניצח גם בביתר עילית בפער של כמעט כפול ממועמד ש״ס, כאשר כח מקבלת רוב מוחץ במועצת העיר. סגן ראש העיר מטעם דגל, דודי זלץ, יהיה שותף מלא בניהול העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.