רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בפברואר 2024

מאיימים לנתק חשמל בשל חוב של אגורה אחת

 
נציגה: שלום, אני מדברת עם לוטן?
אני: כן

נציגה: מדברת אפרת, הצטבר לך כאן חוב על הדירה בחדרה
אני : אני כבר לא איתכם עברתי לשלם חשמל לסלקום

נציגה: סלחום?
אני: סלקום

נציגה: אה, בכל מקרה, אתה חייב כסף ואם לא תשלם אותו נצטרך לנתק את החשמל
אני : אני כבר לא מחובר אליכם, אז זה לא עוזר שאת מאיימת, אבל אם אני חייב כסף אני אשלם אין בעיה, כמה אני חייב?

נציגה: 0.01 ש"ח
אני: מה?

נציגה 0.01 ש"ח
אני : אוקי... וזה באמת שווה שיחת טלפון? לא פשוט תחליקו את זה? או שתעבירו את זה למי שיקנה ממני את הדירה ויחליט להמשיך איתכם , ואני בהזדמנות אקנה לו מסטיק או משהו?

נציגה: לא, אני לא יכולה, זו המדיניות שלנו
אני : אוקי, אני מבין

נציגה: תחשוב שזה לא רק אתה, ואם היו 1000 אנשים כמוך אז..
אני: חברת חשמל הייתה מפסידה 100 ש"ח ברור, זה שווה. עלות מול תועלת

נציגה: כן, שלא תחשוב שזו אני שכבדה או משהו כזה
אני: ברור ברור, אפשר לשלם באשראי?

נציגה: כן, מה הארבע ספרות האחרונות של האשראי?
אני: 8502

נציגה: בתשלום אחד?
אני: לא, בעשרה תשלומים בבקשה

נציגה: באמת?
לקוח: כן, שלא תחשבי שאני כבד או משהו, אבל יש לי הרבה הוצאות

נציגה: כן, אבל זה אומר רק 0.001 אג' בחודש
אני: כן למשך עשרה חודשים

נציגה: תהיה לך על זה ריבית
אני: אני אספוג את זה אני חושב.
ואני רוצה לקבל כל חודש דף עם פירוט התשלומים

נציגה: באמת?
אני: כן, נראה לי שדף עולה באזור ה-7 אג', והדיו עוד כמה.
אז אנחנו פיטים

נציגה: אוקי... מה כתובת אימייל שלך?
אני: לא במייל, בדואר. שיעלה לכם גם שליח ואז בכלל אני ברווח

נציגה: לחריש?
אני: לחדרה

נציגה: איפה זה?
אני: צפון יחסית.. רחוק

נציגה: חכה שניה על הקו בבקשה
*כעבוק דקה
נציגה: היי לוטן, דיברתי עם המנהל והוחלט לפנים משורת הדין לספוג את החוב הזה. שיהיה לך בהצלחה
אני: רגע, אני רוצה לקבל מכם אישור בכתב שאין לי חוב יותר
ניתוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.