רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 בנובמבר 2023

שטעלעס למחבלים...

 

יו"ר קבינט "שלויימי אמונים" במסר מיוחד לדובר צה"ל:

אני שם לב בימים האחרונים שדו"צ כבר מאד מתקשה במציאת 'שטעלעס' מכובדות לכל מחבל שחוסל. אתמול פרסמו על חיסול "נציג חמאס בכינוס הפלגים הלאומיים והאיסלאמיים ברצועת עזה" ועל חיסול "ראש מערך ההסברה בחטיבת רפיח".

שוקל להציע לדו"צ להיעזר בראש היצירתי של החסידים, ולהתחיל להשתמש בשיטות החסידיות למציאת תארים:
1. הכי פשוט, למצוא עוד עיר/שכונה שקשורה למחבל. רפיח, רפיח מרכז [במלעיל כמובן], סערט-רפיח, דז'יקוב-רפיח, קאסוב-רפיח, שאץ-רפיח, רפיח-קיימישא, רפיח-לייקוואד, רפיח-לאנדאן. וכן הלאה.
2. אפשר גם כמובן לשחק עם האיות בשם העיר. לדוגמא: רפיח או ראפיח. [בהודעה המפורטת יכתבו: 'וייסע רפיח', 'שווארצע רפיח'].
3. אם יש לדו"צ גלובוס, אפשר לבחור שמות של ערים אקראיות מאירופה, ללא כל קשר לנשוא ההודעה. למשל: רפיח-טרעבישאן, רפיח-מיאלען, רפיח-ניקלשבורג, רפיח-פיוטריקוב.
4. ואם ממש עסוקים שם בדו"צ, אפשר תמיד להסתפק בשמות של רחובות או שכונות בירושלים וב"ב. כמו: רפיח-דונולו, רפיח-צפניה, רפיח-רמת אהרן, רפיח-גני גד.
5. כמובן, תמיד ישנה האפשרות להשתמש בלוח הכפל. ולהצמיד לשם העיר מספר רנדומלי, כמו רפיח45.
6.  אופציה אחרונה, קצת נאכס אבל אם אין ברירה אז שוה לשקול:  פשוט להיצמד למקורות היניקה של המחבל, ולהצמיד לו שם כמו: 'תולדות זיאד (נחאלה)', 'בני יאסר (ערפאת)'. לא צריך להקפיד על השיוך הארגוני, ואפשר לקרוא 'תולדות אחמד (יאסין)' גם לתלמיד מובהק של מייסד פת"ח, לצורך הדוגמא...
 
חשוב לציין, לפני שעושים שם טעויות קריטיות! 
יש שמות של ערים שאין דרך להכפיל, וזה יכול לסבך מאד את הנוגעים בדבר. כגון גור, או סאטמר. [פשוט אין לי מושג איך אומרים בערבית 'ראש הישיבה' או 'ארונים' ו'זלונים'.] אבל יש מספיק אופציות גם בלי לדרוך על יבלות..

קישקע ניוז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.