רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בנובמבר 2023

מבזקים

 

✅ ראש הממשלה נתניהו נועד אמש עם ראשי רשויות מהעוטף. נתניהו: "היעד שלנו הוא להבטיח שלאחר חיסול החמאס לא יחזור להיות ברצועת עזה איום כלפי מדינת ישראל" 

✅ לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה נתניהו קיים לפני זמן קצר דיון בהשתתפות שר הבל״ם, שר האוצר, המפכ״ל וראש השב״כ. ראש הממשלה נתניהו הנחה לאטום ולהרוס את בתי המחבלים שביצעו היום את הפיגוע בירושלים, לבצע מעצרים נרחבים נגד תומכיהם ושולחיהם, לאסוף נשק בלתי חוקי, וליישם פעולות ממוקדות ומבצעיות נגד מעגלי התמיכה של המחבלים, לרבות פעולות כלכליות נגד הפרות חוק מצידם

✅ הסנטור מארק רוביו נשאל על ידי תומכי חמאס בארה"ב האם הוא תומך בהפסקת אש. הוא ענה ככה: "אני מקווה שתצלמו את זה, תפיצו את זה, אני תומך בהשמדת חמאס שמשתמש בבני אדם כמגנים אנושיים, חמאס אשם בהכל כשהוא בונה מקומות צבאיים מסביב אזרחים אני קורא להשמיד את חמאס"

✅ מוריה אסרף: בכיר הבית הלבן, ג'ון קירבי, נשאל האם ארה"ב רואה את הפיגוע בירושלים כהפרה של העסקה: "אני לא עורך דין. המתקפה קרתה בירושלים והעסקה מדברת על עזה. טכנית, הם לא הפרו את העסקה אך זו תזכורת מול מה הם מתמודדים ואיזה אויב נמצא מולם" 

✅ רה"מ נתניהו למזכיר המדינה האמריקאי בלינקן: אנחנו נשבענו, ואני נשבעתי, לחסל את החמאס. שום דבר לא יעצור אותנו.

✅ שר הביטחון יואב גלנט בהצהרה לתקשורת לצד מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן - "תודה שבאת בזמן מלחמה צודקת לעתיד העם היהודי ולעתיד המדינה. אנחנו הולכים להילחם בחמאס עד שננצח לא משנה  כמה זמן זה ייקח. זו מלחמה צודקת, לנצח את חמאס, הדאעש של עזה - ולהשיב את כל החטופים הביתה".

✅ הנרי קיסינג'ר, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו בגיל 100 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.