רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 באוקטובר 2023

תיאורייה מעניינת מאוד

 

מיומנו של קונספירטור....

ובכן, מה היה לנו שם בטבח הנורא בשמחת תורה תשפ''ד.
אז מי שיודע יודע שבישראל אין באמת ממשלה שלטת, אלא מאחורי הכל יש ממשלת צללים, שמקימי המדינה הבולשביקים העמידו ותיחזקו באמצעות היועצים המשפטיים ובג''ץ עד השנה האחרונה. 

השיטה הייתה לסכסך בין הקבוצות ע''י פסיקות מקוממות ועינויי דין מתמשכים, שיותירו את כולם על אש נמוכה בשליטת השפים מלמעלה.

המטרה- המשך שליטה על משאבי המדינה, מכספי השילומים וילדי תימן המכורים, ועד מרבצי ים המלח ושדות הגז, כולל פנסיות מהבכירות בצבא וקרקעות קיבוצים ומחיקת חובות חינם.

דא עקא. שכאשר נתניהו נקלע למצוקה פוליטית וחבר נגד אמונותיו אל הדתיים והחרדים המשיחיים שפתאום נעשו כאן רוב, החלה האדמה לרעוד תחתיהם. 

התחיל נסיון ההפיכה הממומן במאות מליונים ועדיין הציבור לא הצביע ברגליים, הנסיון לכלוא את נתניהו בשיטות שעשו לדרעי, לא צלח, כי האיש אשף תקשורת בשונה מהראשון עטור ההישגים אך המושמץ שאוהבים לשנוא.

עברו לשיטה של כאוס. התחילו בכלכלה, לאיים ולהלשין ולהשמיץ בבמות עולמיות במטרה להוריד את דירוג האשראי לישראל ועוד, וגם זה לא צלח. הכלכלה נותרה חזקה.

כאן עברו לשיטה המוכרת מאז רצח דה האן ורבין, לשלוח שכירי חרב ולהאשים דווקא את החוג הקרבן למהלך כזה. 

לשם כך נפגשו ראשי המחאה עם ראשי השבכ והמוסד. ובנו תכנית של פריצת גבולות מעזה עם חטיפת שבויים. בצורה שתוכיח לכל שנתניהו כשל וממשלתו תיפול מיידית.

כעת נקדים סדרת עובדות משולבות עם תאוריות הגיוניות וסבירות בעליל.
- המסיבה ברעים היתה 'פסטיבל שלום'!!! עם השתתפות חריגה של פעילים מכל העולם. כאלה שחטיפתם תעורר את כל האומות לדרוש תשובות על המחדל הישראלי.
- כמות הדתלשי''ם במסיבה זו היתה חריגה מאוד מאוד. *מישהו אירגן אותם* במטרה לעשותם בשר תותחים!!!
- היער בקיבוץ רעים איננו אתר תיירות, ואין סיבה הגיונית לעשות מסיבה בינלאומית דווקא שם על גבול רגיש, ולא בים המלח למשל. 
- מישהו דאג שכל משתתפי המסיבה יהיו מסוממים ברמה אחרת, דבר שעולה הרבה מאוד כסף שאין לדתלשי''ם ושאר האומללים שנפלו בפח.
- כמה ימים לפני המבצע, נתקבלה בדרגים הגבוהים החלטה מטורפת להעביר את כל אוגדת עזה ליהודה ושומרון.
- מי שהיה אמור 'לשמור' על הגבול, היו טירונים וטירוניות, 'בתיגבור' של 'הגדוד הבדואי'...
- השב''כ ידע על הכיבוש והעדיף למדר את ראש הממשלה. עד לאחר הכל. ראש אמ''ן היה בחופשה באילת ללא טלפון נגד הנהלים. 
- כולם חושבים שהפריצה היתה מעזה בשעות הבוקר, האמת כמו שאמרו הניצולים מהמסיבה, הכיבוש היה מתוך מדינת ישראל !!!! ע''י מחבלים דוברי עברית ובדואים, ורק לאחר השלמת וריכוז החטיפות 'האיכותיות'..., האונס הקבוצתי , והטבח הארוך, שנמשך שעות ארוכות . רק אז היו הפריצות מכמה נקודות בגבול עזה במטרה להצליח להביא כמה שיותר אל עזה מבלי שיופצצו חלקם מן האוויר.
- לכן גם לא היתה לחימה מסודרת של הטירונים נגד הפולשים, רובם היו שחוטים במיטותיהם או חטופים ואזוקים.
- יש סיפורים על רכישה בכרטיסי אשראי של החטופים והנרצחים, במצרים, כבר בצהרי שמחת תורה, מה שמלמד שקבוצת הלוחמים חדורת המטרה הגיעה למצרים לאזור הבדואי, מיד,  בלי לבזבז זמן.
- הלחימה המאורגנת היחידה  במבצעי הטבח נעשתה בגבורה ע'י צוות טקילה, הכח הסודי של השב''כ. שרק הוא עודכן והורשה להלחם. כל השאר פעלו בלי סמכות ובלי לדעת מה קורה באמת, לכן גם המסוק הופל בבארי ולוחמיו נקלעו לקרב עגום וסכנת חטיפה.

מה שאני מסיק מכל העובדות הללו, שהתנגשו כאן שתי תכניות ואינטרסים, והעסק יצא מכלל שליטה.
מארגני המסיבה ומזמיני הכאוס רצו מעט הרוגים דתלשי''ם, ומעט חטופים בינלאומיים (מעניין שמכל תמונות החטופים יש שלש תמונות פוטוגניות להחליא, 1. הזקנה המחוייכת פעילת השלום. 2. אמנית הקעקועים השמאלנית אזרחית גרמניה. 3. האם החטופה עם שני בניה בזרועותיה).
כנופיית הפשע מוכרי הסמים ומלשיני המשטרה הבדואים שיחקו כאן כפול. קיבלו ממארגני הכאוס מידע ועזרה, ובמקביל דיווחו לחמאס.
האיראנים לא האמינו לברברים העזתיים שיתכן דבר כזה ושלחו לוחמים שלהם ממוקדים יותר שיהיו נוכחים בשטח (כעדויות הניצולים על דוברי פרסית). 
מה שיצר את הטבח הנורא עם רצף האונס המחליאים זה תאוות הדם הברברית של שכירי החרב המשניים. לא אותם ממוקדי המטרה האיראנים שבאו לשרוף ולחטוף.
- האיחור בהגעת הכוחות נבע מרצון להסתיר את היקף המחדל ומתן מרווח זמן לבדואים לגמור לבזוז ולחזור לחוריהם המקוללים במדינת ישראל!!!

שימו לב דבר מטורף. נתניהו שנכנס לתמונה מאוחר התחיל להוביל מהלך צבאי מושכל בעזה, תוך טיפוח תמיכה בינלאומית נדירה. מארגני הכאוס היו המומים מצמיחתו של עוף החול המטריד, ותיכף הפיצו שערביי ישראל מתכננים ביום שישי פוגרום בישובים וערים מעורבות.

לדעתי זה לא עמד על הפרק. א. ערביי ישראל שבעו נחת מההשפלה ותמונות הדם והמחדל נתן להם מנה מספיקה, לא יוסיף עכשיו לנצל כוחות ומתאבדים לזמנים טובים מבחינתם.
ב. חומרת המצב הובילה לשינוי הוראות הפתיחה באש בצורה שלא מאפשרת התקוממות גדולה שמתוכה פורצים עזי פנים. כעת כל מי שמתקרב מת. 

אבל מי שהפיץ את זה רצה להרויח את המשך האוירה של כאוס, כביכול אין מדינה, אין משילות, בצורה כזו שתשכנע כל אזרח ששלטון הימין הוא הסכנה הגדולה לקיומנו בארץ הזאת. ובכך תמשיך ממשלת הצללים ההיא לשלוט ולחלוב ככל אוות נפשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.