רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

מבזקים

 

✅ מוטי קסטל: פשוט מדהימה ההתנהגות של משטרת עמי אשד. בשעה 21:00 השוטרים מפזרים את הפגנת הימין סמוך לביתו של אהרן ברק. גם כאשר המפגינים על המדרכה וכשנכונים להפסיק כלי הרעשה. אותם שוטרים בדיוק שמאפשרים את האנרכיה ברחובות ת"א. את חסימת הכבישים, התופים והזמבורות .

✅ ח"כ ‎בועז ביסמוט (הליכוד) בתגובה ב-103fm לביקורת של ח"כ ביטן על הממשלה: "הוא אמר את דעתו. ח"כ ביטן משתייך למפלגה דמוקרטית בה לכל אחד יש את החופש להגיד את מה שעל ליבו. אנחנו נציגי ציבור, אנחנו לא בובות. אני לא חייב להסכים איתו, אבל אין ספק שצריך לעשות יותר" 

✅ השר ‎עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) ב-103fm על הטענה שהשר בן גביר לא מצליח לטפל בפשיעה בחברה הערבית: "זה כמו לשאול כשנולד ילד למה הוא לא מתחתן ומביא ילדים. זה לוקח זמן, דברים מתפתחים. ברוך השם הדברים הולכים בכיוון הנכון" .

✅ ארי קלמן: שר המשפטים יריב לוין במפגש עם  פעילים חרדיים: ״לכל הצדדים עדיף להקדים ולהגיע להבנה רחבה. אם ידרכו עלינו עד הסוף כמה זמן יקח שההתקוממות הנגדית תהיה בעוצמה רבה יותר״? אחד המשתתפים טען שיקח 40 שנה להחליף את מוקדי הכח, לוין השיב ״פחות״

✅ אדמקר: שר המשפטים לוין מאשים את הממשל האמריקני בשיתוף פעולה עם המחאה נגד הרפורמה המשפטית: ״הממשל עובד איתם בשיתוף פעולה על הדבר הזה״. ‏מאשים גם חברי כנסת של הליכוד שהתנגדו לחקיקה בכנס הקודם: ״צריכים להבטיח יישור שורות בליכוד, זה מה שהכשיל אותנו אותנו״ 

✅ דפנה ליאל: מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, פרסם הנחיה לכל השרים שבה הוא מבקש מהם לוודא שכל הטפסים הממשלתיים שכתוב עליהם ״הורה 1״, ״הורה 2״ יונפקו גם בכותרת ״אבא״ ו״אמא״. פוקס מציין שההנחיה ניתנת כחלק מיישום ההסכמים הקואליציוניים

✅ השר סמוטריץ על ההידברות ועל הרפורמה המשפטית: "אנו שואפים להגיע להסכמות, אבל לא ניתן להכשיל את הרפורמה שתחזק את בית המשפט ואת הדמוקרטיה. הרפורמה תתבצע. יש הסכמה מלאה בקרב חברי הקואליציה שהרפורמה תקודם. לצערנו, נציגי האופוזיציה עושים הכל כדי להכשיל אותה כי יש להם אילוצים פוליטיים" .

✅ עוד מסמוטריץ׳: ״נחתור להסכמות אבל לא ניתן לאף אחד זכות וטו על הרפורמה. ככל שלא נגיע להסכמות, נחשב את צעדינו אבל הרפורמה תתקדם כי היא נכונה״ .

✅ עוד משר האוצר: "הדבר הראשון והחשוב ביותר שאנחנו מתכננים להעביר בכנס הקיץ זה תקציב המדינה וחוק ההסדרים שיביא ליציבות הקואליציה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.