רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

מבזקים

 

✅ בישיבת סיעת הליכוד. השר דודי אמסלם קורא לכולם ליישר קו ולשמור על קואליציה. "רק הליכוד יכול לפרק את הקואליציה" .

✅ סמוטריץ' תוקף את האופוזיציה על השיחות בבית הנשיא: "באה הקואליציה עם 64 מנדטים ויושבים כמו נאשמים. אנחנו אומרים רעיון, הם אומרים לא. חבר'ה, אנחנו לא עובדים אצלכם". על הנשיא: "מקווה שלא כמו בפעם הקודמת יהיה אמיץ והגון לשקף מי היה אמיץ ורצה פשרות ומי טיפס על עצים שלא תהיה פשרה" (עטרה גרמן) :

✅ בגצ: נתניהו לא עבר עבירה של ביזיון בית המשפט כשעסק ברפורמה, אך עליו לכבד את הנחיות היועמ״שית

✅ ראש הממשלה בנימין נתניהו במליאת הכנסת בדיון 40 חתימות: אנחנו רוצים הסכמות ואתם רק אומרים ״לא, לא, לא״. אשמח לשמוע למה אתם כן מסכימים, כי זה יקדם אותנו בשיח

✅ דפנה ליאל: ראש הממשלה נתניהו מאמץ במליאה את טרמינולוגיית האזרחים סוג א׳ וסוג ב׳. מספר סיפור שלפיו למיילדת אסור להגיד את דעתה לקהל השבוי בחדר הלידה אבל לטייס מותר. יום שלם ניסה למלא את דלי אחדות, ובסוף בעט בו בעצמו

✅ עמית סגל: היה נראה שהיה שיח נזעם בין נתניהו וביטן בכנסת. כולל תנועות ידיים של ביטן. ובכן, התמלול המלא. נתניהו לביטן: אין לך סוכריה בשבילי? ביטן: אם תרצה אביא לך :
 
✅ מעצר חבר הפרלמנט הירדני: אחד מעורכי הדין המייצגים אותו הוא ח"כ לשעבר אוסאמה סעדי, שכיהן בכנסות הקודמות מטעם הרשימה המשותפת. חבר הפרלמנט ניסה, לפי החשד, להבריח יותר מ-200 כלי נשק (כאן חדשות)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.