רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

מבזקים

 

✅ שרי הממשלה אישרו צמצום משמעותי באבטחת ברק, אשכנזי ויעלון (חדשות 13).

✅ הטרללת חוגגת - יעקב ברדוגו לשרון גל ב׳גלי ישראל׳‬⁩: ״ועד העובדים של מחוז תל אביב של בתי המשפט הולך לעשות היום אירוע, בו הוא מנחה את הקלדניות ועובדי השירות להגיע עם חולצה אדומה עליה כתוב ׳שפחה משפטית״.

✅ אבי רבינא: גפני נגד הממשלה: "אני לא אוהב את עליית מחירי החלב. זאת פגיעה בשכבות החלשות. הבטחנו שנוזיל את המחירים ונאבק ביוקר המחיה. שר האוצר מנסה שהעליה לא תהיה דרמטית. אבל אנחנו לא שבעי רצון מהעניין הזה" :

✅ ח״כ ⁦‪שמחה רוטמן‬⁩ ב׳רדיו 103׳ - ״הרפורמה תתרחש והיא תתרחש בזמן די קרוב. אני לא חושב שאפשר להחזיק את הציבור שדורש את זה כ״כ הרבה זמן. אם זה יהיה בהסכמה רחבה - מה טוב. אם לא, זה יהיה בלי הסכמה רחבה״.

✅ ח"כ משה סעדה בוועדת חוקה על שימוש המשטרה בפגסוס: זה כבר לא סוד והכל גלוי. השתמשו בפגסוס של NSO. זאת התוכנה. רוני אלשיך אמר בהתחלה שהיו 0 שימושים. אמרו לנו בדיון הקודם שהיו 1000 הדבקות. עכשיו בדיון החסוי אמרו לנו 1800 הדבקות. המידע מגיע בשלבים

✅ בועדת חוקה מתברר כי התחקיר של תומר גנון ב'כלכליסט' היה מדוייק, ואף יותר מכך מתברר כי היו 1800 מקרי הדבקה בפגסוס על ידי המשטרה, המפכ"ל לשעבר אלשיך וועדת מררי לא מסרו נתוני אמת.

✅ "השמאל הנאור". אשת העסקים נטלי דדון סורבה להיכנס לבית קפה תל אביבי בגלל שלקחה חלק בהפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.