רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 במאי 2023

שפיותו של מרן הגר"ג איידלשטיין זצ"ל


זמן רב לא כתבתי, אבל היום לאחר פטירת רבי גרשון אדלשטיין אני חייב להגיב בחריפות ואני יודע שזה יקפיץ מאוד את הבלוג, אבל זה מה שצריך לפעמים, כולנו ראינו את התמונה של מיתת נשיקה תוך כדי אמירת שיעור בגיל מעל 100 שנים, האם זו מילתא זוטרתא האם זה דבר נורמלי, צריך לחשוב על מה עשה ה' ככה [במובן החיובי כמובן] בא לא נדבר לא על גדלותו בתורה ולא על מידותיו התרומיות את זה נשאיר ליתד ולאתר דירשו שיהיה להם חומר במה למלאות את העיתון והאתר, נדבר על מה שלעניות דעתי הוא הגיע לזה, אינני יודע חשבונות שמיים וכל זמן שאני חי לעולם לא אדע, אבל חשבונות ארץ אני כן יודע, שמירת הבריאות שלו הייתה מעל ומעבר, זה הדבר הטבעי, אבל מה שהוא זכה למה שהוא זכה זו תגובתו השפויה בנושא הקורונה שאמר להיזהר בכל מצב שהוא וגם לסגור תלמודי תורה וישיבות לפי עניות דעתי זו גמרא כתובות י"ז ע"א, תנו רבנן מבטלין תלמוד תורה להוצאת המת ולהכנסת כלה, ונפסק להלכה ביורה דעה סימן שס"א סעיף א', קל וחומר למנוע מוות, ויאמר לזכותו שהיה החלוץ בלחייב חיסונים, ושיהיה לך ברור שאת כל הרע בנים שהתנגדו לחיסונים וזלזלו בקורונה אני בטוח שיטגנו אותם חזק בגיהינום רק איני יודע אם כמו כדור פלאפל או כמו סופגניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.