רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

מבזקים

 

✅ ישי כהן: ‏יו״ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני לא מתכוון לאשר את תקציב המדינה אם לא יוכנסו ההבטחות של רה״מ נתניהו על תקציב החינוך החרדי ותקציב האברכים. עד כה ההבטחות על הקרח ולא הוכנסו לתקציב המדינה :

✅ שר התפוצות עמיחי שיקלי: יש לנו ציבור חכם ונבון והוא ידאג שבית הקפה שהחרים אשת ציבור בשל עמדותיה ישלם את מלוא המחיר על פגיעה חמורה בכבוד האדם וחירותו .

✅ יאיר לוי: י-ם: המתיחות חוזרת לשמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) הבוקר תם פרק הזמן שהעייריה הקציבה למשפחת סאלים להרוס מבנה לא חוקי בביתם (בית אותו רכש יהונתן יוסף ושפינויו עדיין נדון בבתי המשפט). לעירייה אין דד ליין מתי לבצע את ההריסה וזה נתון לשיקולי ביטחון בתיאום עם המשטרה אך עשוי להיות בכל רגע :

✅ יו"ר הכנסת אוחנה ליו"ר בית הנבחרים האמריקני: כמו שאמריקה עמדה לצידנו כך נעמוד תמיד לצד ארה"ב

✅ נתניהו במליאה פונה ליו״ר בית הנבחרים האמריקאי ואומר לו באנגלית: אתה יודע כמה קשה להגיע להסכמות בפוליטיקה, בין 2 מפלגות, אז תאר לך בין 12 מפלגות 

✅ מקארת'י בכנסת: "אנחנו חוגגים 75 שנים לישראל, המדינה התמודדה עם אתגרים רבים ושרדה בזכות הערכים, בזכות האומץ. אין אף אומה עם היסטוריה כשלכם - מיציאת מצרים, מלכות דוד, הקמת בית המקדש - ואת הרוח הזו אנחנו רואים בישראל עכשיו, ישראל מבורכת, ישראל חזקה, תראו את שגשוגה של ישראל" .

✅ מקארת'י בכנסת: "אני רוצה להקים קבוצת ידידות פרלמנטרית כדי שנוכל לעבוד יחד - דמוקרטיה עם דמוקרטיה, נוכל לעבוד בצורה יותר ישירה עם הכנסת, נעודד יחסים ישירים יותר. נאפשר גם לחברי כנסת ישראלים להגיע לקונגרס - זה פרק חדש. אני מצפה לעבוד עם היו"ר אוחנה על הפרויקט הזה"

✅ יו"ר בית הנבחרים האמריקנים בנאום מאוד מאוד פרו ישראלי. אומר כי ארה"ב לא תאפשר לאיראן נשק גרעיני, מדבר על שיתופי פעולה וחיזוק היחסים, על ירושלים. תוקף את מועצת זכויות האדם של האו"ם על יחסה לישראל,  ו-תוקף את המפלגה הסינית הקומוניסטית ומזהיר את ישראל מהשקעות סיניות במסגרתן תגנב טכנולוגיה ישראלית (יובל שגב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.