רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  בית משפט העליון בארה"ב קבע ביום שלישי כי לא ניתן להוציא בתי ספר דתיים מתוכנית המעניקה סיוע בשכר לימוד לחינוך פרטי, ההחלטה למעשה קבעה כי ארגונים חרדיים יוכלו לקבל סיוע מטעם מדינות בארה"ב, החלטת בית המשפט התקבלה ברוב של 6-3.

🔎  דגל התורה תחזק את השמאל, נזכור זאת להם בבחירות - סיעת דגל התורה החליטה להימנע בהצבעה על חוק הריבונות שמעלה ח״כ סמוטריץ

🔎  ‏ח״כ גפני בכנס הורביץ לכלכלה: ״אני עובד כל הזמן למנוע בחירות גם בימים אלה. המשמעות של בחירות היא הרבה מאוד כסף, אני לא מדבר על הלשון הרע, והכי חמור שבסוף נחזור לאותו מקום שהיינו עכשיו״.

🔎  קובי בורנשטיין: ‏איילת שקד שוחחה היום גם עם יו"ר 'יהדות התורה' חה"כ משה גפני בניסיון נוסף להקים ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית, "ממשלת ימין" לדבריה, גם בראשות נתניהו אותו לדברי מקורביה היא "אף פעם לא פסלה"

🔎  ח"כ יעקב אשר בגל"צ על הנסיונות להקמת ממשלה חליפית: "לפני כמה שבועות חשבתי שיש לכך יותר סיכוי, לצערי ולצערם של כל אזרחי ישראל כעת נראה שזה הולך ומתרחק".

🔎  יעקב וידר הודיע כי ועדת הביקורת בראשותו בבני ברק אישרה כעת את הנושאים שיבדקו על ידי מבקרת העירייה:
1. ההזנחה הקיצונית של התשתיות בעיר, כולל בדיקה מקיפה של השימוש בכספים שיועדו לשיפוץ התשתיות הקורסות.
2. בדיקה מקיפה של התלונות הרבות על שוחד ומעטפות, בדגש על תחומי התכנון והבניה.

🔎  השטיבלא'ך: רואי חשבון חרדיים זועמים: לפני חודש ישב ליברמן בכנס רואי החשבון באילת ופער פיו נגד המגזר החרדי ולומדי התורה. איש מהיושבים באולם לא מחה, ובמקום זה פרצו במחיאות כפיים. בעוד כשבועיים ישתתף גפני באירוע של לשכת רואי החשבון שלא טרחה אפילו להתנצל. בושה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.