רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  ח"כ אורי מקלב לשרת התחבורה מרב מיכאלי במליאת הכנסת: כולנו יודעים כי שני הערים שיפגעו הכי הרבה מהרפורמה שלך הם הערים החרדיות ביתר עילית ומודיעין עילית, להגיד שהציבור החרדי ישלם פחות זה שקר, הכל עבודה בעיניים.

🔎  שרת התחבורה מרב מיכאלי במליאה: אני מבטיחה שמהתאריך-1 באוגוסט משפחות חרדיות ישלמו פחות על תחבורה ציבורית, נוער ישלמו 130 שקלים על חופשי חודשי לכל הארץ. אני יודעת שחרדים נוסעים משפחות שלמות לשבתות ואירועים ואומרת שהם ישלמו פחות

🔎  אבי מימרן: ‏נכון שעוד לא היו בחירות, ועוד אין ממשלה חדשה. אבל אם אתם חרדים תתחילו לשנן לפוליטיקאים שאתם מצביעים להם: חרדים לא מצטרפים לשום ממשלה בלי 53 מליארד. דורשים העתק הדבק לכל הקריטריונים של מנסור. מה שמגיע ל 4 מנדטים אין סיבה שלא ניתן ל 16-18

🔎  דפנה ליאל: בנט החליט לתת חופש הצבעה לימינה ב"חוקי הנאשם"

🔎  מועד הבחירות המסתמן הוא 1.11. (עמית סגל)

🔎  יו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך קיים היום התייעצות עם יועמ"שית הכנסת, עו"ד שגית אפק, לגבי כוחו בתור ראש הוועדה לעכב את כינוס הוועדה לדון על חוק פיזור הכנסת שעבר בקריאה טרומית. (בנצי רובין)

🔎  הג׳וב שהוצע לאורבך- במסגרת מרתון השיחות שלו עם בנט והניסיונות למנוע ממנו לפזר את הכנסת, הועברה הצעה לאורבך להתמנות ליו״ר מפעל הפיס או מנכ״ל קרן היסוד. אורבך דחה והבהיר שהמהלך שלו הוא ערכי ולא כדי לקבל תפקיד. בסביבת בנט אומרים שההצעות לא ניתנו מטעמו ישירות. (ליאור קינן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.