רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביוני 2022

מבזקים

 

 🔎  בכינוס הח"כים של אגודת ישראל, נקבע כי בראש רשימת יהדות התורה יעמוד נציג חסידות גור - כאשר גפני יחליט ראשון על התפקיד. עוד הוחלט, כי בשני הקרוב יתמנה פרוש ליו"ר של סיעת יהדות התורה.

‏🔎  עידן חדש באגודת ישראל: כשליצמן כיהן כיו"ר אגודה חברי הכנסת התנהלו באופן עצמאי בהצבעות. תחת הנהגתו של פרוש אנחנו רואים את שלוש החכים מצביעים פה אחד, גם על חוק הריבונות שסביר להניח לא עבר חלק לאייכלר בגרון. (קלמן).

🔎  הצעת חוק חינוך מיוחד בשפת האידיש של ח״כ מאיר פרוש עברה במליאת הכנסת בקריאה טרומית. פרוש: ״לא יכול להיות שתהייה אפליה בין ילד חרדי בחינוך המיוחד, לילד מיוחד שלומד בחינוך הממלכתי״.

🔎  ישראל כהן: שימו לב מה ענה ח"כ יעקב אשר לגלסנר בקול ברמה על השאלה מדוע 'דגל' הגישו את החוק להורדת אחוז החסימה: "ודאי שאנחנו שואפים ללכת יחד כיהדות התורה. החוק הונח רק למצב שיהיו מחלוקות אידאולוגיות או אחרות, שיהיה לכל אחד את המקום שלו מבלי שיאבדו עשרות אלפי קולות".

🔎  ח"כ יעקב אשר על סערת הממחי"ם: "הנציגות החרדית פועלת אך ורק על פי הוראת גדולי ישראל זצוק"ל ויבלח"א, שהביעו את דעתם הנחרצת כי ה'ממלכתי חרדי' מהווה מכשול מסוכן למשפחות חרדיות".

🔎  עוד מדברי ח"כ אשר נגד הממחי"ם: "מן הראוי להזכיר ל'מבקרים' למיניהם שהיוזמה הזו נולדה בבית מדרשם של שי פירון ויאיר לפיד.. הורה שמתקשה להבין היום את הסכנה הרוחנית - ייאלץ להבין זאת בעוד עשר שנים רח"ל".

🔎  ח"כ אורי מקלב לעופר חדד ברדיו ירושלים: אני מודאג מבחירות, מפלגות יסיתו וישמיצו כנגד הציבור החרדי, לצערנו אנחנו קורבן של אנשים כאשר הם מנסים לכסות על אי הצלחתם. ליברמן נכשל בניהול המשרד שלו ומסית כנגד הציבור החרדי, - לראות מה שנעשה בתקשורת הרוסית בתקופת הבחירות זה מחריד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.